![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Misschien ook niet. Welom, noobs! Bareuh... ![]() |
|
Cornucopia. En welkom. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: MIEAUWWWWW? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Om de snelheid van Roadrunner aan te geven. Ook wel eens gespeld als "njiiiaaaaaaauwwwww". ![]() |
|
ZO heet de energyedrink van Peanut NEEOWWWWW ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-08-2010 11:09] ![]() |
|
Shit helemaal vergeten voor te stellen -_- Vragenlijst Hoi ik ben Koen Man of vrouw: een man Woonplaats:Monnickendam Leeftijd: 19 jaar Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent :Metal zal ik altijd bij me dragen, het zit in mijn hart, nieren, en lever. Relatie: Jep Bier of whisky: Moet ik kiezen? naja dan bier Thee of koffie:koffie Favoriete bands: Nouja even volgens last.fm dan maar, Avantasia, Municipal Waste, Ensiferum, Gama Bomb, Blind Guardian en Kreator Hobbies: Muziek maken in 2 metal bands, gitaar spelen. Opleiding:AV techniek op het mediacollege Hekel aan: Overduidelijk slechte muziek, Vervelende mensen, onnodig of vervelende opmerkingen. hmm foto lukt nie. ![]() |
|
Welkom HieKuun. ![]() ![]() |
|
quote: Dat heb ik ook. Heb jij ook in Vietnam gevochten? ![]() |
|
quote: Ben je onzeker ofzo? Vind het altijd mooi om dat soort types tot aan de grond toe af te fikken. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Welkom en sterkte. :') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hahah Nee ik heb niet in Vietnam gevochten ![]() En ik kan wel wat hebben hoor ![]() ![]() |
|
en dit is onze nieuwe vriend Hiekuun: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 25-08-2010 1:50] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Hahah nee dat is mijn goede vriend Dave. Dat ben ik niet. Ow en de foto is van Hellfest, hij vond die bril en pet heel random in zn tent en ze waren niet van hem XD ![]() |
|
heel random nog wel Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Ik had die pet en bril expres achtergelaten als bedankje voor een beestige nacht in de tent ![]() ![]() |
|
AH ik wist t! En hij maar niks zeggen ![]() ![]() |
|
quote: Welkom op the interwebs. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Welkom Koen. ![]() ![]() |
|
quote: Peanut is gaaaf! Welkom Hiekuun en succes met de opmerkingen hier ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 25-08-2010 2:16] ![]() |
|
welkom en succes ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ![]() [/sherlokc] schattig hoor ![]() welkom ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Oprotten, Hiekuun. Ook als het je goede vriend is. ![]() |
|
quote: wat lief! ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |