![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo Ulk. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik ben wel een dierenfreak ja, altijd al geweest. Op mn 3e weigerde ik al om vlees te eten haha, dus ben al jaren lang vegetariër. Ik hou meer van dieren dan van mensen kun je wel zeggen. ![]() quote: Hm dat is inderdaad wel heel erg weinig uur.. Is deventer niet een pokke eind dan voor je? Eindhoven en deventer is best een verschil. Maar als je je propedeuse al hebt dan kun je gewoon weer instromen in het tweede jaar lijkt me. ![]() |
|
Welkom. Foto? ![]() ![]() |
|
quote: Ik hou ook heel erg van dieren. ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Komen er opeens allerlei nieuwe chicks op ZM zijn het allemaal weer vegetariers ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Beetje jammer ja. ![]() |
|
quote: Juist leuk voor Dr.Doom.oh nee die is al (weer) bezet. ![]() @Elite:.Dat ze vegetarisch zijn betekent nog niet dat ze jouw worst niet lusten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 25-05-2010 12:49] =) ![]() |
|
Gedraag je! ![]() |
|
Een vegetariër eet toch wel kaas? Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: De meeste vegetariers trekken wat bleekjes weg als ze bij me thuis zijn. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Nee. ![]() Kaas.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 25-05-2010 12:55] =) ![]() |
|
quote: Oke. Welkom Lilian, leuk dat je er bent! ![]() |
|
quote: Tijdens de BBQ meer vleesch beschikbaar voor de rest ![]() En wilkommen nubling! ![]() |
|
Haha ik heb verder niks tegen vlees eters hoor, het is puur voor mezelf. Mij zul je niet horen klagen. ![]() ![]() |
|
Oh gelukkig, ik wilde al bijna stoppen. ![]() |
|
Hè dat is nou jammer. Had ik dat toch niet moeten zeggen ![]() ![]() |
|
quote: Euh, jij snapt er niet veel van of wel? Welkom overigens. ![]() Boeiender ![]() |
|
Hoezo dan? ![]() |
|
quote: Vleesvee graast over het algemeen niet. Boeiender ![]() |
|
Daar heb je gelijk in, zo bedoelde ik het ook niet zo zeer. ![]() |
|
quote: Mkay. Nogmaals welkom! ![]() Oh, en het is inderdaad een ongeschreven regel dat je een leuke foto van jezelf post bij het voorstellen. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:en als niemand vlees eet worden die beesten afgemaakt en gaan zeze echt niet voor de sier buiten laten lopen .. ![]() |
|
quote: Hehe, ook dat. Vind het wel jammer dat je ook zo verdomd weinig melkvee buiten ziet. ![]() Boeiender ![]() |
|
Maar dan zouden er minder worden afgemaakt lijkt me op den duur. Oh nou ik zal een foto proberen te zoeken :p ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |