![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik hou ook niet van vampieren series. Gelukkig is True Blood totaal anders. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: De boekenreeks is erg leuk! De karakters zijn precies hetzelfde, heel goed neergezet door de serie. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Dat had ik ook al gehoord ja ![]() En dat de serie anders is dan de boeken vind ik helemaal niet erg. Dan zitten er tenminste nog verrassingen in. En verder maar weer wachten op seizoen 4. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Precies, het eerste boek was heel erg gelijk aan het begin van het seizoen maar vanaf daar neemt het een andere wending dan de serie. En het is niet erg idd, in het boek zijn ook een aantal karakters helemaal niet zo prominent aanwezig als in de serie, wat de serie dan weer extra vet maakt [/fanrant] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Nieuwe TV-serie op Sky 1: 'An idiot abroad.' BRILJANT!! Karl Pilkington, de missing link tussen de mens en de chimpanzee, ex-producent van Ricky Gervais' en Steven Merchant's radioshow en vast mikpunt van hun podcasts, wordt door Gervais en Merchant op wereldreis gestuurd om daar met zijn totaal onnavolgbare simplistische wereldvisie zijn blik te 'verruimen' ![]() ![]() Te grappig gewoon ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: lol, klinkt goed ![]() Nog maar 4 aflevering Lost te gaan ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Inderdaad, ja. Zoals ik al vaker gezegd heb ik een enorme tyfushekel aan vampieren in film en tv (zelfde geldt voor zombies), maar True Blood is de gelukkige uitzondering op de regel. Dat gezegd hebbende moet ik nog steeds aan S3 beginnen.. Momenteel overigens nog bezig met Stargate SG-1, Stargate Atlantis, nog steeds random oude Doctor Who dvd's en vorige week kreeg ik voor mijn verjaardag de box van Band of Brothers, dus daar binnenkort ook maar eens aan beginnen. En Fawlty Towers er laatst weer eens doorheen gejaagd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
De enige serie die ik kijk is Two and a half men, wat overduidelijk erg gaaf is. Against God and Government ![]() |
|
Wel eens geprobeerd te kijken, maar ik trek zowel Sheen in komisch bedoelde rollen niet en het is me te Amerikaans qua humor.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: +1 In principe alle series waar ze uitgerangeerde filmacteurs in mee laten spelen. Edit: Sorry, het is Ralph niet Rotzak. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 24-09-2010 19:32] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Geweldige serie. Lekker ironisch ook, hij speelt zo ongeveer zichzelf. Ik mis alleen de drugs, maar ja, amerika enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik kijk er ook vaak naar. Jake vind ik ook erg gaaf. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik herkijk ze ook gewoon, maakt niets uit als ik 'em al gezien heb, blijft lachen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Vind je de humor ook zo voorspelbaar? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Dat hoeft toch niet erg te zijn? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik vind het ook koning, heldenserie. Lijkt me geinig om mezelf voor een of ander keuzevak met betrekking tot feminisme / genderstudies aan te melden, en tijdens een werkgroep een discussie te ontketenen met de vraag: "Wat vinden jullie van het feit dat deze kerel per aflevering van 25 minuten één miljoen dollar krijgt, terwijl hij daarvoor niks anders hoeft te doen dan alle vrouwen als lege en oppervlakkige lustobjecten te behandelen?", volgens mij kun je dan best lachen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 24-09-2010 20:43] ![]() |
|
Hehehe, maar idd, ik las ergens dat hij de bestbetaalde acteur in een comedyserie is. Doe je toch iets goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Heb het even opgezocht, en het schijnt dat het zelfs 1,8 miljoen dollar per aflevering is, waarvan 1,3 miljoen dollar direct en 500.000 dollar uit de verdiensten die adverteerders opleveren. Niet slecht, ik zou er mijn bed wel voor uit komen in elk geval. ![]() EDIT: bronnetje hier: http://www.variety.com/article/VR1118019521.html?categoryid=1236&cs=1 [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 24-09-2010 20:57] ![]() |
|
quote: bedankt voor de tip ![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
Iemand de eerste aflevering (en extra lange?) van Boardwalk Empire al gezien? Geregisseerd door Martin Scorcese.. wat ademde dat sfeer zeg! Ben zeer benieuwd naar de rest... En vanaf zondag is het nieuwe seizoen van Eastbound & Down ook te zien! Kenny FUCKIN Powers! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Nieuw seizoen van The Big Bang Theory begonnen. Win ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Dat vind ik het probleem met veel Amerikaanse humor. Het is vrij voorspelbaar, heel erg uitleggerig en daardoor weinig intelligent. Niet dat ik mezelf nu intelligent wil noemen (of andere mensen dom), maar ik wil graag een klein beetje geprikkeld worden als ik iets kijk; laat mij maar zelf beslissen of iets grappig is of niet, dat hoeft het programma niet voor me te doen. Verstand-op-nul televisie en films zijn over het algemeen dan ook niet echt aan me besteed. En als dat snobistisch klinkt of zo, sorry, dat is niet de bedoeling. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Jeuh, deel 2 van 'An idiot abroad' begint! ![]() Gervais: "Nothing is funnier than poking Carl with a stick. I am that stick, and now I have the might of Sky behind me." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |