![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Was daar die muziek van ja? ok, weer wat geleerd. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: Yep, om precies te zijn het nummer 'The Host of Seraphim' van de plaat 'The Serpent's Egg' uit 1988. Wat mij betreft het mooiste darkwave nummer aller tijden. Tegenwoordig overigens ook gebruikt als live-intro door The Monolith Deathcult. De volle 6 minuten ja :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Hoe is die cd dan? klinkt alles als in die film, of niet? Vond het wel wat hebben, maar t is niet iets wat ik dagelijks zou luisteren. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: Sluit ik me denk ik bij aan. Sowieso een meesterlijke band. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Alles van DCD is aan te raden wat mij betreft. Niet al hun muziek klinkt zoals dat nummer. De band heeft velerlei stijlen vermengd. World Music, New Wave, Darkwave, Dark Ambient, Post-punk, Tribal Ambient, Neoclassical en natuurlijk Gothic. DCD is een zeer unieke band, althans voor wat betreft een crossover van bovenstaande genres waren het absoluut pioniers en ze hebben ontelbare andere bands en projecten beïnvloed. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik zal eens wat gaan downloaden, ben benieuwd. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
iemand al iets gezien van "the walking dead"? ![]() |
|
Jazeker! Kijken! Tof! Die donkere acteur uit Jericho/The Prisoner (de nieuwe) speelt er ook in ![]() |
|
ik wacht altijd todat het seizoen op DVD uit is en dan in een snel tempo lekker kijken. Onlangs nog SGU (super serie ) en the pacific(ook super). Ik heb dus nog ff geduld maar de reacties zijn wel positief heb ik het idee. ![]() |
|
quote: Ja, 1e drie delen gezien, de moeite waard, al vond ik deel 3 een beetje inzakken. Boeiender ![]() |
|
Man Lab is alweer afgelopen. ![]() ![]() |
|
Verkeerde tipoc [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 17-11-2010 0:18] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Fantastische serie! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Iemand bekend met de Vampire Diaries? Gezien True Blood echt behaarde drollen zuigt atm ben ik die maar gaan downloaden. Maar nog niet gechecked. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Rubicon bevalt goed tot nu toe, bedankt voor de tip. ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Vampire Diaries is echt om te janken zo kut. Maarja, ik vind True Blood dan weer wel geweldig dus misschien is het wel iets voor jou. Ik vergelijk het een beetje met de series Buffy en Angel. ![]() ![]() |
|
13e (!) seizoen van Midsomer Murders alweer bijna af. Het beste seizoen in jaren! ![]() ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Nieuwste Southpark is weer hilarisch: http://www.xepisodes.com/southpark/episodes/1414/Creme-Fraiche.html Boeiender ![]() |
|
quote: Geeft niks toch, zijn ze in ieder geval voor minstens 6 minuten verzekerd van goede muziek. ![]() ![]() |
|
quote: Klopt, maar ze kunnen die laptop voortaan beter in het rookhok zetten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Goed idee, ga ik ook maar weer beginnen met roken. ![]() |
|
quote: Hier een groot fan van Midsomer Murders! Ook maar even downloaden dan! [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 19-11-2010 11:26] ![]() |
|
quote:Waarom is het kut? Ik ben zelf fan van Buffy en Angel, dus dan zou ik Vampire Diaries eens moeten kijken? Of is het serieuzer dan die 2? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-11-2010 11:39] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |