![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ben nu helemaal weg van "super natural". de grote verhaallijn is boeiend en de humor die erin zit is super. ![]() |
|
quote: Paar keer gezien en het is vast goed, maar ik zit er nog niet helemaal "in". En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Je bent niet geeky genoeg, Wim ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Nou, ik ben een übernerd en ben daar erg trots op. Ik heb bijv. the it crowd ontzettend hoog zitten, geweldige serie. Maar ja, engelse humor valt natuurlijk niet te vergelijken met amerikaanse. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
"Any feelings coming up?" "My stomach is better now, it feels fine." "I meant because of the Taj Mahal." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: IT crowd heerscht ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
IT Crowd kende ik eerder en vind ik nog steeds tof, maar sinds ik The Big Bang Theory ken ben ik om, ben al bezig ze allemaal weer eens te kijken. ![]() |
|
Hier hebben we TBBT al voor de vierde keer herkeken. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: ![]() Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
De laatste series waar ik ingedoken ben en die ik iedereen zou aanraden: - Mad Men (over een reclamebureau op Madison Avenue NY in de jaren '60) - Boardwalk Empire (over een politicus/gangster (Steve Buscemi) die een Amerikaanse stad van drank voorziet tijdens de drooglegging ('20-'30) Al wat ouder maar aanrader voor wie 'm nog niet gezien heeft: - Carnivale ![]() |
|
Naast Sopranos kan ik iedereen die van absurde parodiehumor houdt Robot Chicken aanraden ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Desperate Housewives! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Jaja, je hoeft nou ook weer n iet zo opzichtig met je seksuele voorkeur te koop te lopen hoor ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Robot Chicken ![]() ![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
quote: Dan had ik wel Sex & The City gezegd. ![]() Wat ik trouwens een kutserie vind. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Yeuy! Nog iemand die het leuk vind ![]() Nieuwe seizoen moet ik even inkomen though. De eerste 2 afleveringen hadden wat *cringe* momentjes. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
nee ![]() |
|
Que? ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
foto? ![]() ![]() |
|
quote: Ja heel gaaf hehe, maar helaas vind ik het te vaak knap gemaakt ipv humoristisch. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Wist niet dat Sopranos ook absurde parodiehumor was. Ik zal het eens gaan kijken dan. Boeiender ![]() |
|
Wat een godenserie, dat Breaking Bad! Ik ben bijna klaar met seizoen 3 ![]() ![]() |
|
Ben aan de Californication haha, seizoen 3 nu. Makkelijke serie ![]() |
|
quote: Nee, Sopranos is een serie die altijd aan te raden is. Die humor is eerder zwart en subtiel. De rest slaat op Robot Chicken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |