IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : So say we all! (Televisie serie topic 4) Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-09-2010 22:08 by Mark Profiel van Mark

"I was already worrying about having to use a traditional toilet. But there isn't one at all, so I guess that worry is gone."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-09-2010 22:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ben nu helemaal weg van "super natural". de grote verhaallijn is boeiend en de humor die erin zit is super.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-09-2010 22:50 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 september 2010 9:59 schreef VodeVilicious het volgende:
Nieuw seizoen van The Big Bang Theory begonnen. Win


Paar keer gezien en het is vast goed, maar ik zit er nog niet helemaal "in".


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-09-2010 22:52 by Mark Profiel van Mark

Je bent niet geeky genoeg, Wim


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-09-2010 22:54 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 september 2010 22:52 schreef Mark het volgende:
Je bent niet geeky genoeg, Wim


Nou, ik ben een übernerd en ben daar erg trots op. Ik heb bijv. the it crowd ontzettend hoog zitten, geweldige serie. Maar ja, engelse humor valt natuurlijk niet te vergelijken met amerikaanse.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-09-2010 22:55 by Mark Profiel van Mark

"Any feelings coming up?"
"My stomach is better now, it feels fine."
"I meant because of the Taj Mahal."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-09-2010 22:55 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 30 september 2010 22:54 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nou, ik ben een übernerd en ben daar erg trots op. Ik heb bijv. the it crowd ontzettend hoog zitten, geweldige serie. Maar ja, engelse humor valt natuurlijk niet te vergelijken met amerikaanse.


IT crowd heerscht Maar inderdaad, hoe goed een anerikaanse serie ook is, het haalt het niet bij Britse deadpan humor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-09-2010 23:01 by Nimbus Profiel van Nimbus

IT Crowd kende ik eerder en vind ik nog steeds tof, maar sinds ik The Big Bang Theory ken ben ik om, ben al bezig ze allemaal weer eens te kijken.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-10-2010 9:51 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Hier hebben we TBBT al voor de vierde keer herkeken. Geweldige humor.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-10-2010 10:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 september 2010 22:13 schreef attila_de_hun het volgende:
ben nu helemaal weg van "super natural". de grote verhaallijn is boeiend en de humor die erin zit is super.





Het duurt even, maar dan heb je ook wat.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-10-2010 23:34 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

De laatste series waar ik ingedoken ben en die ik iedereen zou aanraden:

- Mad Men (over een reclamebureau op Madison Avenue NY in de jaren '60)
- Boardwalk Empire (over een politicus/gangster (Steve Buscemi) die een Amerikaanse stad van drank voorziet tijdens de drooglegging ('20-'30)

Al wat ouder maar aanrader voor wie 'm nog niet gezien heeft:
- Carnivale


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-10-2010 23:43 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Naast Sopranos kan ik iedereen die van absurde parodiehumor houdt Robot Chicken aanraden


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-10-2010 0:05 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Desperate Housewives!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-10-2010 0:18 by Mark Profiel van Mark

Jaja, je hoeft nou ook weer n iet zo opzichtig met je seksuele voorkeur te koop te lopen hoor


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 13-10-2010 0:19 by ofhellsfire Profiel van ofhellsfire

quote:
Op 12 oktober 2010 23:43 schreef Mutilator het volgende:
Naast Sopranos kan ik iedereen die van absurde parodiehumor houdt Robot Chicken aanraden


Robot Chicken en dan de star wars specials in 't bijzonder


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-10-2010 0:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 oktober 2010 0:18 schreef Mark het volgende:
Jaja, je hoeft nou ook weer n iet zo opzichtig met je seksuele voorkeur te koop te lopen hoor


Dan had ik wel Sex & The City gezegd.

Wat ik trouwens een kutserie vind.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-10-2010 0:33 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 30 september 2010 22:13 schreef attila_de_hun het volgende:
ben nu helemaal weg van "super natural". de grote verhaallijn is boeiend en de humor die erin zit is super.




Yeuy! Nog iemand die het leuk vind

Nieuwe seizoen moet ik even inkomen though. De eerste 2 afleveringen hadden wat *cringe* momentjes.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


herrie
Usericon van herrie
Posted 13-10-2010 0:37 by herrie Profiel van herrie

nee


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-10-2010 0:41 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Que?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


herrie
Usericon van herrie
Posted 13-10-2010 0:47 by herrie Profiel van herrie

foto?


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 13-10-2010 8:24 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 12 oktober 2010 23:43 schreef Mutilator het volgende:
Naast Sopranos kan ik iedereen die van absurde parodiehumor houdt Robot Chicken aanraden

Ja heel gaaf hehe, maar helaas vind ik het te vaak knap gemaakt ipv humoristisch.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-10-2010 8:46 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 oktober 2010 23:43 schreef Mutilator het volgende:
Naast Sopranos kan ik iedereen die van absurde parodiehumor houdt Robot Chicken aanraden


Wist niet dat Sopranos ook absurde parodiehumor was. Ik zal het eens gaan kijken dan.


Boeiender


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2010 9:30 by spectre Profiel van spectre

Wat een godenserie, dat Breaking Bad! Ik ben bijna klaar met seizoen 3


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


KTC
Ancient Alien
Usericon van KTC
Posted 13-10-2010 11:49 by KTC Profiel van KTChttp://www.myspace.com/kevintencatemusic

Ben aan de Californication haha, seizoen 3 nu.
Makkelijke serie



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-10-2010 13:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 oktober 2010 8:46 schreef MR. N het volgende:
Wist niet dat Sopranos ook absurde parodiehumor was. Ik zal het eens gaan kijken dan.


Nee, Sopranos is een serie die altijd aan te raden is. Die humor is eerder zwart en subtiel. De rest slaat op Robot Chicken.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen