![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aflevering van Southpark over Jersey Shore was geweldig ![]() Nookie wants smoochsmooch ![]() |
|
quote: Is episode 1 de pilot overigens? Denk het wel toch? Deel 2 is binnen, vandaag maar eens kijken. ![]() Boeiender ![]() |
|
Rubicon kan ik aanraden, spionage en complottheorie serie. Vet spannend. Ancient Aliens kijk ik ook, iets voor BW ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-11-2010 9:39] ![]() |
|
quote: Ah, zal Rubicon ook eens gaan kijken, bedankt voor de tip. Boeiender ![]() |
|
quote: Hehe, die heb ik gisteren toevallig ook gezien. Hilarisch inderdaad, ook al moest ik even zoeken op internet waar het op gebaseerd was. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Oh Oh Cherso is een spin off van Jersey Shore. En idd veul erger dan Al Qaida. (we've got em!) ![]() |
|
quote: Dat idee kreeg ik dus inderdaad al nadat ik me had ingelezen over Jersey Shore. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Godgloeiende, heb de 4dvd box van Stephen King´s Kingdom Hospital op aanraden van een vriend gekeken. Wat zonde van mijn tijd, wat een enorme kut serie! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Kwestie van smaak denk ik, ik vond m ook vet. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Oké, maar wie van ons twee heeft er dus geen smaak? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 15-11-2010 9:57] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Dat blijft denk ik de vraag. ik ben zelf namelijk wel een King fanboy, de man kan bij mij weinig fout doen..behalve dan zijn fantasy ellende...Dat is echt niet te doen. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: Kan echt veel van King verdragen, wellicht dat het ook door de verfilming komt. Ik mis alleen de spanning, en het is nooit echt even eng ofzo... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Verdragen, klinkt niet echt of je het leuk vind, wat de man meestal uitbrengt... Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: Donkere Toren? Vond ik werkelijk geweldig. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Die vind ik ook tenenkrommend kut. Doe mij maar The Mist, The Stand, Marathon ![]() ![]() |
|
quote: Wanneer gaan wij weer eens aan het hele donkere bier kerOl? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Ja, dat werk...ik kan er echt helemaal niks mee. Wat vind je er zo vet aan? Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote:He? ik dacht dat jij dat juist erg goed trok? ![]() |
|
The mist is erg goed...dat einde, lekker onverwacht,haha. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: Ik loop altijd erg achter met films en heb The Mist dus onlangs pas gekeken.. godverdomme wat een einde. Die kwam toch wel even binnen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Daar heb je een goed punt, ik ga je mailen. ![]() quote: Lastige vraag vind ik dat altijd. Net zoals "waarom lust jij geen rode bieten?" waarop ik gewoon geen antwoord heb behalve dan dat ik ze gewoon goor vind.. Ik vind die boeken enorm sterk geschreven, er zitten een aantal zeer sterke karakters in en het hele concept, van de gunslingers en mid-world tot aan het heen en weer springen tussen werelden en dimensies spreekt me gewoon enorm aan. Fantasy zou ik het overigens niet echt willen noemen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Behoorlijk, maar was wel erg gaaf gedaan. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote:IK trek bijna alles van King, behalve dan de donkere toren .. heb het geprobeerd, heb zelf de comic versie nog liggen, maar blijft niks voor mij. ![]() |
|
quote: Als je nog van de comic versie af wil moet je het maar laten weten. ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |