![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van het weekend begonnen met Criminal Minds, bij seizoen een. Soms toch wel een beetje bang daarna haha. Freaks! ![]() ![]() |
|
Ik ben bijna door Weeds heen, nog 1 seizoen te gaan ![]() ![]() |
|
Gisteren het tweede seizoen van Spaced afgerond. Geweldig, wat stom dat ik die serie jarenlang gemist heb. ![]() Tevens begonnen aan het eerste seizoen van Black Books. Heb me kapot zitten lachen. Scheelt sowieso dat ik Bill Bailey over het algemeen erg kan waarderen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Vanavond wordt toch weer een bankhang avond met criminal minds. Heeft iemand woensdag Criminal Minds Suspect behaviour gezien? Die ga ik wellicht nog even terug kijken, als het de moeite waard is. ![]() |
|
Vorige week begonnen aan Sons of Anarchy, nu halverwege het eerste seizoen ofzo. Best tof. ![]() Verder volg ik alleen Californication. Geen tv hebben heerst, ik merk dat ik, nu ik een weekje bij mijn ouders ben, automatisch hele avonden kutprogramma's ga zitten kijken. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
SoA vind ik een beetje een 'tough guy' proleten serie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Hoewel nu al een bijna een half jaar geen TV heb, heb ik dat straks wel weer en gaat dat ook wel goed. Had in m'n studentenhuis al geleerd om de TV uit te laten. No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik heb er eentje staan voor de dvd's en de spelletjes, maar het daadwerkelijk naar zenders kijken mis ik ook absoluut niet. Al jaren niet, trouwens, met eventuele uitzondering van de Formule 1, maar die kijk ik dan weer met pa dus dat is ook geen probleem. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Black Books heerscht den pan uit, een van de beste Engelse comedies. Spaced is ook gaaf, al is het wel erge niche-humor (gelukkig zit ik in die niche ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Te gekke docu over langgestraften bij de VPRO momenteel. Gemaakt door één van die Ankers en nog iemand. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
So say we all. Eergister BSG: The Plan gezien. Leuke aanvulling op de serie. Vooral niet kijken als je de serie niet eerst gezien hebt want het verklapt natuurlijk heel veel dingen die in de serie gebeuren. ![]() |
|
quote:Ik moet eerlijk bekennen dat ik vooral in daders geïnteresseerd ben. Een Hitler, Manson of Kuklinski intrigeren me nu eenmaal meer dan b.v. moeder Theresa of Florence Nightingale. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Que? ![]() |
|
quote:Had die uitspraak 'So say we all' geen betrekking op de laatste alinea van de quote dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Nee. ![]() ![]() |
|
quote:O. Ach, verkeerd begrepen. Ik schakel soms wat snel of raar, vandaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
So say we all! is een beetje de Fur die Krieg! van BSG. Zeg maar. Peptalk. ![]() |
|
Scifi dus. Vandaar.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik ga denk ik eens beginnen met The Shield en The Wire, twee toppers naar het schijnt. Van de week kwam ik The a ... is born serie tegen, jeugdsentiment, meteen begonnen met the car serie. Daarnaast nog Midsomer Murders. ![]() |
|
quote:Gaaf, a ... is born met die dierenarts. Die keek ik vroeger altijd. Evenzo wat Midsomer betreft, nog steeds kijk ik die, al worden ze veel herhaald. The Wire vond ik te gek, mooie dubbele bodems. Die maker van die serie vind ik ook geweldig in interviews altijd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Is The Wire nog erg gericht op technologie en moderne technieken van politiewerk? De naam impliceert het enigszins en de intro ook? ![]() |
|
quote:De titel refereert aan de afluisterpraktijken die worden toegepast. Het is vooral een rauwe, realistische serie zonder bad guys en good guys, iedereen is even corrupt maar heeft ook een goede kant. Je krijgt dus ook sympathie voor de 'criminelen' b.v. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Net als in BSG. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |