![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wij zijn thuis begonnen met de amerikaanse versie van The Killing op AMC. ![]() |
|
A Game of Thrones is aan het downloaden! ![]() ![]() |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: he, dat mag toch niet??? ![]() ![]() |
|
quote: Waarom niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ben er een beetje huiverig voor. Als stand-alone serie zou het wellicht kunnen werken, maar dan moet je Daenerys eruit laten. Anders zullen ze toch ook de andere boeken moeten gaan doen? Of zijn daar al plannen voor? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Belachelijk achterlijke serie, zo belabberd slecht! ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Beste aanprijzing ooit voor een serie, Beli vindt hem slecht. Dan -moet- het wel goed zijn ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik ben het eigenlijk wel met Beli eens.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Jij luistert powermetal, 'nuf said ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ik vind er ook niks aan. Het is namelijke typische Beli-humor, ironisch genoeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Wel, daar sla je de bal volledig verkeerd! ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wikipedia: quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
nou ik vind beli wel grappig. die Nederlanders snappen het gewoon niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ja dat bedoel ik dus, als die in de serie zit dan zul je dus de hele reeks moeten verfilmen en niet alleen Game of Thrones, anders slaat dat nergens op. Zijn er dus al plannen voor de andere boeken? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Volgens mij is dat de bedoeling ja maar dat hangt natuurlijk af van hoe de serie ontvangen wordt. Het zou sowieso nergens op slaan om alleen deel 1 te verfilmen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Nee hoor, het is grappig bedoelt maar faalt, derhalve is het te categoriseren als Beli-humor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Jij hebt dan ook een uiterst verfijnde smaak van humor, zoals ik steeds kan zien in het lollig topic ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja sorry, maar America's funniest home video's is gewoon niet leuk meer na je 10e. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Eerste drie boeken kun je nog mee wegkomen als semi-afgerond geheel, maar als je het andere continent meteen introduceert met Daenerys dan zul je natuurlijk tot het bittere einde door moeten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Het is iig zo dat Martin heel dicht bij het proces staat en het de bedoeling is dat de serie de boeken nauwgezet volgt en Daenerys kan dan natuurlijk onmogelijk buiten beschouwing blijven aangezien ze zo'n grote rol speelt en vermoedelijk naar het einde van de boeken misschien wel de allergrootste rol gaat krijgen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Klinkt dus alsof de hele reeks verfilmd gaat worden, hopen dan maar dat het aanslaat ![]() Al helpt het natuurlijk al niet als ongure types als jij meteen de boel illegaal gaan downen! ![]() (PS: heb je een linkje?) [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 18-04-2011 16:37] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: De 18 minuten trailer was iig erg vet en ik heb tevens gehoord van een aantal amerikaanse kennisen die ep 1 al hebben gezien dat de direwolves om te smelten zijn. ![]() quote: Het downloaden van tv series is niet illegaal in Nederland vriend. En al was het dat wel dan had mijn download actie nog geen invloed op hoe er gemeet wordt of de serie aanslaat. ![]() quote: De info die ik heb komt gewoon van wikipedia. Qua in hoeverre het plan is om alles te verfilmen heb ik niet direct een link maar dat is wel wat ik uit eerdere artikelen heb begrepen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik bedoel een download linkje ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |