![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vooral die triomfantelijke "Ik weet wie het gedaan heeft!!!" vind ik erg mooi. Doet me denken aan Inspecteur Netjes. ![]() Maar laten we het weer over Lost hebben. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Rephrase (ik ben al ff wakker): Omdat ik plezier heb in andermans vergalde plezier. Zo dan? Nu blij? Gaat slapen lukken nu? ![]() ![]() |
|
quote: Ach, wat jij verder vindt zal allemaal wel ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Dus het is niet goed? ![]() OT: Ik ga Lost niet meer afkijken. Het boeide me halverwege seizoen 5 gewoon niet meer. Heb nog steeds enkele seizoenen Dexter en True Blood... ![]() |
|
quote: Weet ik niet. <-- Geen mening. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
True Blood begint binnenkort ook weer als het goed is. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Is Prison Break al op zijn einde? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Staalman, kom er maar in! ![]() |
|
quote: Pfff, daar kan ik nou echt helemaal niks mee, dat True Blood. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ja, is toch in totaal 4 seizoenen? Zit nu richting het einde van seizoen 3 en heb het 4e seizoen op de schap staan. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-06-2010 12:07] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Seizoen 3 is Sona, toch? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Yep. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ok, dan ben ik halverwege seizoen 4 afgehaakt. Ik vond dat het hele verhaal was uitgemolken. Seizoenen 1 en 2 zijn nog het beste. En Oz is uiteraard ook vet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Nee, ere wie ere toekomt, Muti heeft Prison Break al vergald. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: t/m 3 is het gewoon nog gaaf. Seizoen 4 is echt erg klote.. het leek wel of er ook een heel ander schrijversteam op zat ineens. ![]() |
|
3 vond ik ook maar zozo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Drie is wel aardig, al is het een beetje gezocht zo nu en dan. Wat mij betreft had het gewoon netjes afgerond mogen worden aan het einde van seizoen 2, dat had het verhaal een goed slot gegeven. Toen ze dat ineens weer open gooiden begon ik me zorgen te maken, dan gaan bij mij meteen de melkkoe alarmbellen af, maar ik moet zeggen dat seizoen 3 me tot nu toe redelijk bevalt. Jammer om te horen dat seizoen 4 blijkbaar tegen valt. We zullen zien, heb de boxset nou toch al. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: 2x op één dag is te makkelijk... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Zelthor heeft gelijk. Je hebt er zelf niks aan en bederft andermans kijkplezier – en dan nog expres ook. Moet je iets afreageren of zo dat je dit doet? Gewoon als een volwassen vent zeggen “OK man, ik weet het einde, en ik vind je stom dat je het nog niet gezien hebt – maar weet je, ik zal het einde niet verklappen” is er kennelijk niet bij. Iemand anders zal eens plezier hebben zeg, dat kan natuurlijk niet. NB -- ik heb het Twin Peaks allang gezien, ik snap gewoon echt niet waarom je zoiets doet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Christen, hè, die moet afreageren dat de Bijbel een hele grote spoiler voor het eind van zijn eigen leven bevat ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Och, vanochtend in de context (opmerking over spoilers van Muti) was het verdomde geestig. Inmiddels heb je er inderdaad niet veel meer aan. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 02-06-2010 14:14] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ben het met je eens, maar of de grap geslaagd was of niet: de spoiler is nog steeds gegeven en heeft niet alleen op Muti effect, hè ![]() Ik vind het een beetje een mental-actie. Het is dat Staalman genoeg credits heeft opgebouwd hier anders was er lang niet zo mild gereageerd ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik ga voortaan bij elke post van tevoren melden dat ik: - ten eerste op mijn pik getrapt ben - ten tweede aan het happen ben - ten derde een rotleven heb Dan valt dat in ieder geval niet meer verkeerd te interpreteren. In ieder geval is spoilen een kneuzen-actie. Hoe dan ook, geen excuses. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-06-2010 14:29] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: hehehe - ten vierde een zeikerd bent - ten vijfde ? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |