|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteren The Killing 2 (Forbrydelsen) afgekeken. Iets minder dan deel 1, maar nog steeds goed te doen! |
|
quote: Robot Chicken is niet bepaald subtiel. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Yay, nieuwe aflevering van 'An Idiot Abroad' met Pilkington! In Mexico ditmaal. taxichauffeur: "Your girlfriend have a nice body?" Karl: "She used to have." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Mark, jij hoort misschien meer dan mij, wordt er over nieuwe afleveringen van the it crowd gesproken aldaar? Of was dit het? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Er was toch een paar maanden terug al een nieuw seizoen, seizoen 4? Er is in ieder geval al een 5e en 6e seizoen in de planning, dus voorlopig gaat het nog wel even door. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ow? Okay, thanks!!!!!!!x!!!!!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"The pyramids kinda look like a game of Jenga that's gotten out of hand." :') Karl is kvlt She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Weet iemand of dit wat is: http://en.wikipedia.org/wiki/Survivors_(2008_TV_series) ? Survivors was a British science fiction television series produced by the BBC. It depicts the activities of a group of people who survived a virulent strain of heretofore unknown influenza which has wiped out most of the human race. According to the producers, the series is not a remake of the original BBC television series Survivors (1975–1977), created by Terry Nation, but is loosely based on the novel by the same name that Nation wrote after the first series. Two series have so far been produced of the new series. Series 1 ran on BBC One and BBC HD in November–December 2008, and series 2 ran in January–February 2010, ending with a cliffhanger. It was announced on 13 April 2010 that, due to poor viewing figures, Survivors had been cancelled. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb destijds overwogen om het te gaan kijken, maar het is er nooit van gekomen. De BBC trailers zagen er wel veelbelovend uit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja, trailer vond ik er ook goed uitzien. En dat het zo snel gecancelled is zegt natuurlijk niet alles. Misschien maar gewoon een keer proberen dan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Inmiddels alle afleveringen van Black Books gezien, en druk bezig met Twin Peaks. |
|
Black Books heerscht She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, geniale serie! Jammer dat er niet meer afleveringen zijn. |
|
Drie seizoenen, that's it. Is trouwens van dezelfde schrijver als IT Crowd (alleen dan dus samen met Dylan Moran, de gast die Bernard Black speelt). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Heeft die Doran nog verder wat gedaan, eigenlijk? Behalve in Shaun of the Dead spelen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: That gum you like is going to come back in style Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ah, over IT Crowd heb ik de laatste tijd meer gehoord, toch maar eens opzoeken, als ik mijn kijkachterstand heb ingehaald! quote: Wat een lijp gedeelte was dat! Ernstig dat ik er niet eerder aan ben begonnen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-10-2010 16:28] |
|
quote: Dylan Moran, niet Doran Hij is een stand-up comedian, eigenlijk geen acteur. Dus hij doet voornamelijk stand-up comedy tours (twee jaar geleden nog live gezien in Sheffield, geniale humor). Maar zo nu en dan, afgezien van Black Books waar hij dus aan meeschreef en een hoofdrol had, doet hij mee met filmprojectjes van collega-komieken of acteurs. Simon Pegg vooral, bij Shaun of the Dead en ook in Run Fatboy Run. dat is het geloof ik wel zo'n beetje qua acteerwerk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Check, duidelijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kan je trouwens zijn comedy-DVDs aanraden, hij maakt goede standup. 'monster' en 'Like, totally' zijn prima te doen Gave gast, een echte volbloed Ier. Zijn Bernard Black karacter is ook maar deels acteren, deels echt hemzelf She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Even checken dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Echt wat voor jou, denk ik. Het eerste seizoen van Twin Peaks zit er inmiddels op. |
|
wie heeft dat wijf in Twin Peaks nu vermoord? signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |