![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Game of Thrones seizoen 1 uitgekeken, MOAR PLZ ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Top Gear. ![]() ![]() |
|
A message from Dexter (seizoen 6) ![]() met een vleugje Joy Division als ik me niet vergis: http://www.youtube.com/watch?v=Y-IXnlkgUwQ promo seizoen 6: http://www.youtube.com/watch?v=y_wH7MAybxU&feature=related ![]() |
|
Wat vinden we hier van Fringe? Geen uttertopper, maa zeer vermakelijk kijkwek. Paranormale-scifi drama/thriller. Beetje X-files maar dan, voor zover ik het weet, geen aliens of cryptozoologie, maar doet mij egenlijk meer aan Millennium denken. Ralph wellicht? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: ![]() Wheeler Dealers blijft ook mooi. Gisteren gingen ze van 2 oude BMW 635 CSI's weer 1 mooie maken ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Fringe is een superserie die ik alleen maar met klem kan aan bevelen. Bij welke aflevering ben je nu? (wil niet per ongeluk "spoilen") [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-07-2011 21:37] ![]() |
|
quote: Nah, "superserie" is wel veel te hoog gegrepen, het is leuk vermaak, en niet meer dan dat. Boeiender ![]() |
|
quote:ach, ieder zijn smaak. wij (ik en vrouwlief) hebben in iedergeval twee seizoenen achter elkaar gekeken! Ook goed acteerwerk. vooral van "walter". Ben nu zelf Walking dead nog eens aan het zien, ook heel goed, en Falling skies, maar dat is een matige doorsneeserie vind ik. ![]() |
|
Ik ben bij afl. 10 van Tour of duty - terror jaren 80! I am the 1%. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Écht vet, vooral die Sgt. Zeke. Ken jij ze allemaal? I am the 1%. ![]() |
|
Ik heb alle 4 seizoenen van Knight Rider laatst gekocht. Ben nu bij de aflevering Kitt vs Karr. Echt vet ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Pilot is een concept-aflevering om te bepalen of een volledige serie in productie gaat. De pilot van Game of Thrones bevat bijv een aantal andere acteurs/actrices die na bestelling niet meer beschikbaar waren. http://en.wikipedia.org/wiki/Television_pilot OT: Weeds, geen zin meer in Top Gear: Yeah Baby Yeah True Blood: steeds ff wachten tot zowel mijn vriendin als ik tijd hebben, wel zin in Futurama: Yeah Baby Yeah Falling Skies: Downloaded, moeite waard dus? Chaos: na halve pilot afgehaakt, wellicht bij meer tijd echte aflevering kijken ![]() |
|
Kan niet wachten op het nieuwe seizoen van Breaking Bad! En nog even geduld en dan begint Curb Your Enthusiasm ook weer... met held Larry David! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Seizoen 1, afl. 17 'Bad Dreams'. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Walter doet't aardig, maar zijn personage wordt wel wat tot in den treure uitgemolken. Oliva is geen vervelend kijkwerk. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: gaat nog veel gebeuren. ik verklap natuurlijk niks, behalve dan dat alles netjes aan elkaar wordt gebreid. veel kijkplezier zou ik zeggen (ik wacht op de DVDbox met seizoen III in ieder geval) wellicht is game of thrones ook wel wat voor jou. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Mijn broertje krijgt waarschijnlijk The Wire op zijn verjaardag, maar eens checken! ![]() |
|
quote:Die wil ik nog gaan checken, ja. En True Blood is weer begonnen! ![]() *fapfapfap* If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Game of Thrones is zwaar de moeite waard, als je een liefhebber bent van fantasy. En het begin van True Blood!!!! De 1e 2 afleveringen, erg, erg, erg fijn!! ![]() ![]() |
|
quote: Ook als je dat niet bent. De fantasy-elementen zijn tot aan het einde van de serie vrijwel te verwaarlozen. En wat er dan wél in zit heeft bij mij de liefde voor het genre weer ietwat aangewakkerd. ![]() quote: Ik ga deze week/volgende week even een run door de eerste drie seizoenen doen (eerste twee inmiddels op Blu-ray, het derde nog niet gezien) en dan ook maar eens beginnen aan het vierde. Verder nog steeds bezig in Deadwood. Bevalt me uitstekend. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Iets beter dan dit is moeilijk te vinden. Maar wat is True blood nu eigenlijk? is dat niet die liefdesvampierserie ofzoiets?? en hebben jullie allemaal de "walking dead" miniserie gezien? ja toch zeker!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-07-2011 9:39] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |