|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Zal wel meevallen, hij gaat alleen de pilot doen staat er. Daarbij: http://www.nu.nl/film/2535228/black-swan-regisseur-maakt-bijbelse-fantasyfilm.html Veel moois in de maak van één van mn favoriete regisseurs www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Haha, touché! Ik had het iets epischer in gedachten, als het inderdaad hier op neerkomt valt het mogelijk wat tegen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Natuurlijk gaat hij eerst alleen een pilot doen anders is het geen pilot. Pulp Fiction wel gezien joh? Bovendien wat is er leuk aan als hij slechts het begin doet en het daarna aan een ander overlaat, we weten allemaal wat daarvan komt. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Je ziet toch wel redelijk vaak dat de pilot/de eerste paar door iemand wordt geregisseerd dan de rest. Toegegeven, van de voorbeelden die ik zo 1-2-3 zeker weet is het dan de bedenker zelf (Lost, True Blood), dus niet helemaal vergelijkbaar met deze situatie Maar goed, bij series wisselen regisseurs überhaupt veel dus ik kan me ook niet echt voorstellen dat hij zich hier helemaal op gaat toeleggen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja, de meeste series worden toch door verschillende regisseurs gemaakt? Van Lost, CSI en The Sopranos weet ik het zeker in ieder geval. Ja, ik heb Pulp Fiction gezien Aronofsky is momenteel hot als regisseur na Black Swan. Perfecte reclame als je hem je pilot laat doen, en het erna aan anderen overlaat als de zak met geld binnen is. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
seizoen I van Game of thrones is afgelopen maar de serie was super en nu maar wachten op seizoen II dus |
|
Ik ben ondertussen zo ver gegaan de boeken te bestellen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: en zoals zo vaak zijn de boeken nog beter! |
|
Ik ga later deze week "Falling skies" maar eens uitsjekken. Heeft iemand die inmiddels al gezien ? |
|
quote:Ik ben ook begonnen met lezen door de tv-serie. Vanavond de slotaflevering kijken. En bijna een jaar wachten op seizoen 2 [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 21-06-2011 13:31] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Pff, blij toe om eerlijk te zijn. Meer dan genoeg om nog te kijken tot die tijd. Moet seizoen 3 van True Blood nog zien, heb nog twee seizoenen Stargate Atlantis liggen en ben inmiddels ook behoorlijk geïnteresseerd geraakt in Deadwood, dus die staat ook nog wel op het to-do lijstje. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Deadwood moet je de hoogset prioriteit geven. dat is een zeldzaam heersende serie |
|
quote: Was inderdaad een prima eerste seizoen, zeer benieuwd of ze dit vast weten te houden. Een van de beste series in jaren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Iemand de eerste dubbele aflevering van Falling Skies gezien? Ik vond het wel vermakelijk. Soort van The Walking Dead gevoel maar dan met aliens ipv zombies en wat meer survivors. Ik hou wel van die post-apocalyptische settings. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Op welke zender was dat? Niks van meegekregen verder, maar klinkt wel interessant. |
|
Geen idee op welke zender dat was, ik doe niet aan uitzendingen, alleen aan downloaden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: en... heb je Theon al gespot inmiddels? |
|
quote: Indeed!! eigen tijd bepalen en kan je de hele ratteplan in marathon vorm kijken. Net The Killing seizoen 1 afgekeken, aanrader als je van crimi's houd. Goede spanningsopbouw, en renewed voor seizoen 2. |
|
quote: En... geen reclame! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Gedownload! Ik kwam ook iets tegen wat pilot werd genoemd, maar daar stond ook 01x01 bij, dus ik neem aan dat dat gewoon die eerste aflevering is? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De 1e aflevering is vaak de pilot, ook al wordt dat niet altijd zo benoemd. |
|
Hailzz voor geen reclame! |
|
quote: Maar niet altijd, daarom vroeg ik het Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ja... daar heb je wel een punt... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |