![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik krijg het gevoel alsof ik iets geks gezegd heb. ![]() |
|
![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Maar dat heb ik wel vaker natuurlijk. Hmm... ![]() |
|
quote: Zekers is dat wat. Ik vond het een mooie, maar wel wat te korte serie. Over het leven van een paar mensen nadat 90% van de bevolking door een virus is weggevaagd. Het leuke er aan vond ik dat het in die serie vooral gaat om hoe mensen dan weer een leven opbouwen en hoe ze dat vorm gaan geven (sommigen denken alleen beter af te zijn, anderen gaan in een groep leven, sommigen worden egoistisch anderen altruistisch). Plus na het zien van die serie ben ik iets minder misantropisch, want uit die serie blijkt duidelijk hoe wel onderling afhankelijk van elkaar zijn ![]() ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
Begonnen met 'The Event'. Promising na 3 afleveringen wat mij betreft. Soort van kruising tussen 24 & The 4400. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
kent iemand hier een personage dat Father Mukada heet en weet die uit welke serie die komt google helpt mij niet signature ![]() |
|
An idiot abread. Geniaaaaal reisprogramma dat niet zo typisch is. Geweldig. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Verrek, ik zie nu dat Caprica weer begonnen is. Even opscharrelen op het net. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Dat is de pastoor uit Oz. ![]() |
|
quote: Is dat een de moeite waard zijnde serie om volgen? signature ![]() |
|
Het is m.i. één van de beste series die ooit is gemaakt (samen met Nowhere Man). Het is ook een betrekkelijke korte serie (aflevering of 50). Een volmondig 'JA' dus op je vraag. ![]() ![]() |
|
aha, ik snor het es op had een kort fragment gezien met een Italiaan of zo en vond het de moeite, maar wist enkel dat die Father Makumu er in meespeelde signature ![]() |
|
quote: Lama. http://www.denofgeek.com/television/656554/caprica_cancelled.html http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Maar wel een nieuwe spin-off dus! woehoe! ![]() |
|
Begonnen aan het eerste seizoen van Criminal Minds (ipv random afleveringen op tv) ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Zullen we hier verder gaan over sci-fi dan? ![]() If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... ![]() |
|
Gister net Space Above & Beyond en Firefly binnen. 'nuff said. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik wil meer Fringe! (en dat valt wat mij betreft prima onder sci-fi) Black seeds of bunny! ![]() |
|
Nice ![]() ![]() If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... ![]() |
|
Tot die tijd kan je Serenity nogmaals kijken. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
True, die heb ik hier wel liggen :D If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... ![]() |
|
"I think I swallowed a bug." ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Firefly en Serenity zijn geweldig. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Die netwerken zijn echt niet te volgen, wat dat betreft. Daar zitten echt pipos met korte termijn visie aan het roer. Babylon 5, Carnivale, Farscape, Firefly, Dollhouse... soms denk ik dat ze het met opzet doen. Momenteel Stargate: Universe seizoen 1 aan het kijken, even zien wat ik hierna oppak. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |