![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bijna door de seizoenen van Black Adder heen. ![]() |
|
Of heb je nu tijd over, ofzo ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Beetje wel, maar is ook een serie die al lang in de wachtrij stond. Top vermaak trouwens. Meh. ![]() |
|
quote: Heb nu twee afleveringen gezien en het ziet er erg goed uit ![]() Wat ik me echter wel afvraag, het is alweer een aardige tijd geleden dat ik GoT gelezen heb, maar waar is die Greyjoy (?) telg van de Iron Islands die bij de Starks in ballingschap zit en waar is die relifreak broer van (ik geloof) king Robert? Dat zijn toch redelijk belangrijke personages dacht ik zo, voor later in de serie. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 26-05-2011 19:27] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() so true signature ![]() |
|
Doen mensen dat, ja? Ik vind dat ronduit irritant, een TV die op de achtergrond aan staat als ik achter de PC zit. Komt ook doordat er 90% van de tijd die ik achter de PC doorbreng muziek op staat. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Ik heb gewoon geen tv. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: en die andere 10% is het stil ![]() signature ![]() |
|
quote: Ja,hij (Theon)is zeker van belang en is ook gewoon in de serie aanwezig hoor. In de latere delen komt hij iest meer prominent inbeeld. De relifreakbroer is oftwel een oom van Theon (op de Iron islands) of je bedoelt Stannis. Het is eerder de vrouw van Stannis die religieus is(en Stannis en familie komen pas in het tweede deel meer in beeld). ![]() |
|
Net 6 episodes van GoT gezien op 2 dagen tijd ![]() Fantastische serie! Ook al weet ik goed genoeg wat er gaat gebeuren ![]() ![]() |
|
quote: U kent de boeken?? ![]() ![]() |
|
quote: Uiteraard! Maar het stoort niet, toch? Ik stond enkel even versteld van Catelyn Tully. Ik had me haar altijd veel jonger voorgesteld. ![]() |
|
Tijdje terug met The Killing begonnen, gebaseerd op een Deense serie (Forbrydelsen). Speelt zich af in Seattle, dus veel regen en een naargeestig sfeertje en gaat over het onderzoek naar de dood van een jong meisje. Begon wat moeizaam maar begint toch wel tof te worden inmiddels. http://www.amctv.com/shows/the-killing ![]() |
|
Ik vond het vanaf de eerste minuut al fantastisch, beetje dezelfde sfeer als het helaas gecancelde Rubicon ![]() |
|
Dit weekend toch maar eens een Game of Thrones-marathon gehouden. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
The Thin Blue Line ook uitgekeken. ![]() ![]() |
|
Desert Car Kings nu op Discovery ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Geef de boeken ook een kans zou ik zeggen! ![]() ![]() |
|
Begonnen met Allo Allo. En ook maar een begin maken met The Shield, dat is wel aan aanrader vernam ik. ![]() |
|
Ik merk dat ik de laatste weken erg graag kijk naar zowel Castle als Criminal Minds. Erg typische 'familie-politie-moord-oplossing-zoekertjes' (vooral die eerste zit vol met clichés), maar iedere week zit ik toch mooi voor het scherm te kijken en anders neem ik het op. ![]() |
|
quote: Ik heb de dvdbox van de Deense versie, wel goeie serie ![]() ![]() Wel typisch dat ze in Ameika altijd een remake moeten maken van een succesvolle Scandinavische serie. nu ook met The Girl with the Dragon tattoo, de Zweedse versie is gewoon schitterend! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
http://twitchfilm.com/news/2011/06/darren-aronofsky-to-direct-michael-chabons-hobgoblin-for-hbo.php DARREN ARONOFSKY TO DIRECT MICHAEL CHABON'S HOBGOBLIN FOR HBO If ever there were a match made in heaven, this is it. It has just been announced that Darren Aronofsky will direct the pilot of Hobgoblin, a proposed new series for HBO written by Michael Chabon and his wife Ayelet Waldman. The idea of Aronofsky working with Chabon - the brilliant author of Wonder Boys, The Amazing Adventures Of Kavalier And Clay, and The Yiddish Policemen's Union - is the sort of thing to inspire a bit of song and dance as the two men appear to have been made for each other, both of them constantly finding new highly intelligent nooks and crannies in challenging genre oriented material. That said, the material in question - that'd be the new show Hobgoblin - is a story revolving around con men and stage magicians who band together and use their skills of deception and trickery to help bring down Hitler in WWII. And that is just plain brilliant. While this isn't the first dance for Aronofsky and HBO - at one point he was developing a horror series for the network - this one immediately becomes must-see viewing. ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Jammer, dat weerhoudt hem een tijdje om een film te regisseren. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Nou. Hustler in een WOII setting. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |