![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: In het boek vraagt hij haar nota bene of ze wel wilde of niet..en zoals je had kunnen lezen was ze inmiddels zelf ook behoorlijk enthousiast door zijn liefkozingen. Dat is nogal wat anders dan een huilende tiener die over een rots wordt gelegd. ![]() Maar goed, voor de rést vond ik het erg goed! ![]() |
|
quote: En toch zijn dat uiteindelijk maar details. Belangrijkste dat het karakter goed wordt neergezet. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Tijdens de eerste nacht al? Naar ik mij herinner gebeurd het pas later dat ze echt naar elkaar toe trekken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik ben zeer te spreken over deel I van Game of Thrones. Het "gevoel" van het boek zit er perfect in. HBO is vanaf nu de enige die nog fanatasyboeken mag verfilmen. Ik vermoed dat de serie hier in Nederland door de EO zal worden opgepikt! ![]() ![]() |
|
quote:Ondertussen aflevering 2 gezien, weer erg goed ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ik ben niet ST: TNG S1 aan het kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 25-04-2011 21:38] ![]() |
|
Chronicles of Narnia dan? Yeah I know, is geen tv serie. ![]() ![]() |
|
Nee ook niet. ![]() ![]() |
|
Helemaal geen tv? ![]() |
|
Klopt. EDIT: Nou ja, er staat er wel één, maar beeld is meestal zwart. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 25-04-2011 21:59] ![]() |
|
Hier totally hooked on Sons Of Anarchy serie. VET! ![]() ![]() |
|
quote: Net als je ziel! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Geniaal goed ja! Nu al gewoon de beste fantasy serie aller tijden en ook nog eens met afstand. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ho, die had ik even gemist. Downloading... No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik heb nog maar drie afleveringen van seizoen drie te gaan. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 26-04-2011 16:02] You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: inderdaad, weer een superaflevering (als alle afleveringen zo goed blijven is dit een van de beste series ooit). ![]() |
|
![]() http://www.penny-arcade.com/comic/2011/4/27/song-something-something/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+pa-mainsite+%28Penny+Arcade%29 Flaaaaauw, maar moest ik toch wel even om lachen ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Seizoen 6 van Futurama. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
zo, zometeen episode 5 van de GoT maar eens gaan kijken. Na vier goede afleveringen is de verwachting voor deel5 ook weer maximaal. Tyrion ![]() George RR Martin ![]() HBO ![]() ![]() |
|
Niemand minder dan Ashton Kutcher gaat Charlie Sheen vervangen in de hitserie Two and a Half Men. Er is nog niks getekend maar de producers zijn wel in gesprek met de acteur. Chuck Lorre, een van de producers van de serie, ziet het wel zitten met Ashton Kutcher. Toch zou hij nog een acteur op het oog hebben, om wie dit gaat wordt nog niet gezegd. Zeker is wel dat Charlie Sheen niet meer terugkomt, producer Chuck kon niet meer met de acteur door een deur. TMZ meldt dat de vervanger van Charlie aanstaande woensdag bekend wordt gemaakt. Meh... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: het was weer een topper met lekker brutale scenes ![]() ![]() |
|
quote: Dat was het al hoor, meh. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De nieuwe South Park (S15e05) is wel weer vrij geniaal. WunderSlaush. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |