![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Postervlag van Anathema's We're here because we're here. ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
nieuwe broek besteld ![]() May the Shield of Thor keep fiends away! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Vanderbuyst is best tof, misschien maar meebestellen eerstvolgende keer bij Ván. Besteld: 13th Floor Elevators shirt (wit) You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Akelei - De Zwaarte van het Doorstane ![]() |
|
Lidmaatschap van de plaatselijke ijsclub. Vriest het al? Gekregen: Merca cd ![]() |
|
Het schijnt vannacht plaatselijk te gaan vriezen ja. Oh, gekocht: Prei Kiwis Pasta Gevulde speculaas Becel light Een mysterieuze plant ![]() |
|
quote: Klopt, hier in Nijmegen. In mijn vriesvak. ![]() ![]() |
|
quote:Ik ga niet over een nacht ijs. ![]() ![]() |
|
quote:Kil hoor. ![]() ![]() |
|
quote:It kin nèt! ![]() |
|
quote: Euh... wat is het mysterie? Zat er geen kaartje in de pot? Boeiender ![]() |
|
Klopt. Alleen maar een sticker met iets van "plant in pot" of zo er op. Maar het mysterie is inmiddels opgelost (zie planten-topic), nu alleen nog een naam bedenken... ![]() |
|
quote: Je hebt de naam van de plant, maar je moet nog een naam bedenken.... Right, hij komt nu nog niet kwispelend aangehopst als je hem bij de soortnaam noemt? Boeiender ![]() |
|
Je noemt een neger toch ook niet "neger"? Hij (of zij, ik weet niet hoe ik dat kan zien) moet wel een eigen identiteit hebben hoor. En dat begint bij een naam. Later door schoolgang, omgang met andere planten, muzieksmaak, carrierekeuze... ![]() |
|
quote: Wel als het een dove neger is. Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Groente. Groente. Groente. En nog meer groente. En thermosflessen. En een agenda, waar ik hoogstwaarschijnlijk weer niks in ga schrijven, ik onthoud altijd alles, maar de dag dat ik eraan hoor te denken ben ik het vergeten ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ehhh Geercloak, waarom zou je dat uit blik willen drinken? ![]() ![]() |
|
Kanon is fucking zwerverbier Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |