![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Groene losse thee heb ik nog niet geproeft. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Dat ga ik onthouden. Bedankt. ![]() ![]() |
|
quote: Je wordt wel een beetje hebberig van die proefzakjes ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Vast wel te koop. ![]() ![]() |
|
Ongetwijfeld. Maar heb ondertussen genoeg thee in huis en ben bovendien er net geweest vandaag. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() Morgen in huis. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ojee ![]() |
|
veel te veel spullen van Lush. ![]() ![]() |
|
quote: Ik moet toch iets te doen hebben tijdens de exports. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: En bedankt, die ga ik nu dus ook halen. Zit er al weken over te twijfelen en toen een collega er vanuit het niets over begon vanochtend heb ik me voorgenomen dat ik me er bij de eerste de beste volgende confrontatie met die game (lees: niet op een game-gerelateerde site) aan over zou geven. Zo even regelen dus. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() Volgende week woensdag komt ie binnen... Nice. Ja hoor... ![]() |
|
quote: dus je moet nog een hele week op je benen blijven staan? OT: Twee columbus 't IJ biertjes, aanmaak-warmechocolademelk, kerstinpakpapier, kerstsneeuwmannetjes en kerstkoekjes. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Jeweetzelf... Ik heb een pagina of zes geleden ook al een stoeltje gepost. Tot de tijd dat deze binnenkomt blijf ik daar mooi op zitten. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Was die nog niet kapot dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: En dan blijft het stoeltje van zes pagina's terug onberoerd en verwaarloosd achter? Lekker bij jij, zo vlak voor kerst. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Vandaag besteld bij Bol.com, morgen binnen. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ik kom zo toch langs de FRS. Nog een tientje goedkoper ook. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Och, ik mag er graag eens binnenlopen hier. Hebben soms mooie dvd's in de aanbiedingsbakken liggen. En deze is dus ook een tientje goedkoper; toch mooi meegenomen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Arty farty hoor, dat ding. Maarre, is dat niet een beetje te gortig, om de zes pagina's een nieuwe stoel, oude designfreak? Zelf zou ik deze nog weleens willen, mijn vader had vroeger een nagemaakt exemplaar staan, het zat nog heerlijk ook: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ha, Ome Gerrit R. Ja, fraai stukje knutselwerk, maar ik heb 'm niet op mijn verlanglijstje staan. Oh, welke wel? Nou, deze: Ludwig Mies van der ROhe 'Barcelona': ![]() en deze door Vitra van Charles & Ray Eames: ![]() Ja... en deze gruwelijk mooie stoel, ook Eames: ![]() Ja hoor... ![]() |
|
ik heb een nieuwe versterker gekocht... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Oh ja joh? Wat voor een? Ja hoor... ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |