|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je hebt inderdaad een zeer goedgevormde torso. Hoe de torso in je onderlichaam, heupen en daarna je gespierde benen overgaat is trouwens ook niets mis mee. |
|
:') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik weet het niet he, maar ergens denk ik nog steeds dat jij een prima homo zou zijn maar je op het moment de kast gewoon wat comfortabeler vind. |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gyros, kerriesoep, chips, koffiemelk, chinese wokgroenten en papiér de poep. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Ik zou het verrassend vinden. |
|
Redband FruitDuo's & 4 kaas-ui bolletjes & half litertje Optimel Framboos Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Ik las eerst Optimus Prime. |
|
quote: Vet! Waar heb je die gekocht? |
|
APK keuring voor mijn auto.. had hem een beetje verwaarloosd, nu moest alles in een keer gebeuren: - verlichting achter deed het maar half - claxon was kapot - benzinepomp was overleden - carburateur deed moeilijk - vangbanden waren gerafeld - reflectoren waren kwijt - ruitenwisser waren kapot Rib uit mijn lijf, maar dit rijdt wel weer fijner |
|
Rob Riemen - De eeuwige terugkeer van het fascisme. |
|
quote:Weinig licht in die kast van jou zeker? |
|
quote:Als je gesandwiched wil worden tussen OWW en mij moet je het maar zeggen hoor. |
|
Sodom - In War and Pieces Behemoth - And The Forests Dream Eternally Behemoth - Sventevith Electric Wizard - Come My Fanatics... Faustian Spirit of the Earth |
|
Stapeltje cd's, kaattjes voor Finntroll, en online 300 sigaren besteld. spelfout weggehaald... |
|
quote: Nieuwe stagiare(s) op het werk? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 20-11-2010 15:20] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Wat is die Neggie? |
|
quote:absoluut : gekocht voor madam: een Hello Kitty poppetje in een berenpakje :') |
|
quote: ABK (Anybody killa) - Medicine bag Niet jou ding gok ik: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmm, je hebt gelijk. |
|
3 flessen Hoegaarden 1 fles Grimbergen Dubbel 1 fles Brand Dubbelbock |
|
quote:goeie poep! ik ga bij ah togo mijn laatste centen aan halve literblikken Grolsch uitgeven over enkele minuten |
|
quote:Hmwoh. OT: Sixpackje Kriegstoner. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |