|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo is Nederland meer en meer, druk maken om wat de buren doen. |
|
Gelukkig is alles om je heen slopen en elkaars gezichten onder kliederen wel heel erg volwassen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vergeet na drie bier al je kleren uittrekken niet ... |
|
quote: Oh ja, en de prachtige redenering dat je (onterechte) boetes die je ontvangt weer op de samenleving moet/kunt verhalen door dingen te slopen. Dus, Rotzak? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: En daarna frikandellen in de bips drukken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: idd, maar wel een gave smaak die rotzak Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Euh, waren dat niet Burzum / Mental / Heiden toen? Boeiender |
|
Retourticket Eindhoven - London Stansted <3 |
|
quote:Ryanair heerscht I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Haha, ja! 75 euro kwijt ervoor, terwijl ik een week van tevoren heb geboekt. Is ook helemaal niks eigenlijk. |
|
quote: Niet te geloven dat juist jij mensen van kinderachtig gedrag en afzetten tegen de maatschappij beschuldigd. Godverdomme zeg! :')!!! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Retour Amsterdam - Bristol.... KLM heerst! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: haha, ik wilde het net zeggen..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: weet ik veel, het zou me niks verbazen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Da's naar Ryanair standaarden nog duur. Ik heb vluchten voor welgeteld 5 euro en 1 cent geboekt (1 cent voor de vlucht, geen belastingen en heffingen, geen online checkin kosten en 5 euro voor het gebruik van de credit card). Het is dat ze de vluchten naar London van hun zusteronderneming geschrapt hebben, want daarmee zijn de vluchten volgens mij wat duurder geworden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Een forum is tegenwoordig de plek bij uitstek om je af te zetten tegen de maatschappij. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja hoor... |
|
quote:Rotzak heeft een hele uitgekristalliseerde en volwassen persoonlijkheid. Beetje meer crespect! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Twee saucijzenbroodjes. Één pistoletje. Pak Chocomel. Kerstkado'tje voor den vriendin. [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 01-12-2010 14:31] |
|
Nieuwe Furze, Deathspell Omega en Evocation Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik maak mij nergens druk om, ik vind ze alleen maar sneu Against God and Government |
|
quote: Wanneer heb jij voor het laatst zulke foto's of reacties gezien dan, brave borst dat je er rond loopt. Ik durf mijn linker nier er haast op te verwedden dat 80 procent van alle gebruikers hier wel eens vandalisme gepleegd heeft, ook jij. Against God and Government |
|
quote: Wat dat betreft lijk ik wel een beetje op jou inderdaad. Against God and Government |
|
quote:Glitters. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |