![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Moet je doen, of gewoon Sjon-stylo een patat mayo-joppie. ![]() |
|
Verf, kwasten, rollers, bakjes, tape en weet niet wat aan verftroep. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Ik heb nog nooit een patatje joppie gegeten, maar Chris heeft hem uitgekozen. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, ik eet sowieso alleen nog maar patat shoarma met shoarmasaus, als ik naar de snackbar ga. ![]() |
|
quote: Ben der ook wel nieuwsgierig naar hehe. Je moeder. ![]() |
|
Die reclame is iig tergend vingerkrommend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zou het een lichaamsafscheiding van Inge de Bruin zijn? Die Joppiesaus bedoel ik dan... Wel eng spul btw gezien de ongekoelde houdbaarheid: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-10-2010 17:43] ![]() |
|
Een biertje. ![]() |
|
![]() Batillus / Hallowed Butchery LP ![]() Black Freighter - Graves and Monuments LP ![]() |
|
na het succes van de Jean Berger rode wijn, nu een doos witte wijn in bestelling! ![]() |
|
Van kwaad tot erger? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Het debuutalbum van Blutmond (Endzeit - moeilijk verkrijgbaar) via Ebay weten te kopen. Gloednieuw bovendien. Erg blij mee en benieuwd naar, want het nieuwe, tweede album is echt een juweeltje! ![]() |
|
quote: Joppiesaus is lekker! ![]() |
|
Ik heb die joppie-chips hier liggen maar nog niet geprobeerd. Wel al de 'No. 66 Babi Pangang' smaak. Viel tegen maar op één of andere manier blijf je er toch van eten. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Volgens mij smaakt joppiesaus gewoon als de fritessaus van McDonald's. Althans, so smaken de joppiesaus-chips. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
ben je nou niet in de war met Madsauce? ![]() ![]() |
|
Nee, want daar had ik dus weer nooit van gehoord. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Deze smaakt als McMayo: ![]() Joppie hoort toch echt anders te smaken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
@ Ralph Da's dus frietsaus die qua smaak op die van McD lijkt. Van de mensen die ik ken die wel eens joppiesaus ophebben heb ik de vergelijking met McD frietsaus nog nooit horen maken. Ik had eerder gehoord dat joppiesaus wat lijkt op frietsaus gemengd met curryketchup. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 31-10-2010 18:06] ![]() |
|
Joppiesaus is lekker. ![]() ![]() |
|
Waar lijkt het op qua smaak? ![]() |
|
Weet ik niet meer. ![]() |
|
:') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |