![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Akelei album besteld. En nu ook maar eens voor die Star One kijken! Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Nee. ![]() |
|
Twee katrollen voor de rolgordijnen, 40 euro voor een paar stukken plastic! ![]() |
|
Kaas en een kaasschaaf. Even mijn Braziliaan beschaving (huhu) bijbrengen! ![]() |
|
quote: Weet je wel hoe lang Wing Chan Cheng daarop heeft moeten ploeteren! Je moeder. ![]() |
|
Hahaha, dat volk gun ik het al helemaal niet! ![]() |
|
drie dvd's van licklibrary: extreme metal lead, metal riffing geloof ik en nog wat. weet het zo ff niet. ik vindt het echt super goede dvd's als je snel nummers wilt coveren of techniek wilt leren, erg duidelijk en simpel te volgen, en altijd de goede manier, want er gaan nog wel eens verkeerde tabs of youtube filmpjes langs via internet. dik tevreden over. ![]() death, it's just the beginning. ![]() |
|
nieuwe computer! ![]() ![]() |
|
1x Western Digital Caviar Black 1TB harde schijf ![]() |
|
Bier. ![]() |
|
vinyl... ![]() Jex Thoth - Jex Thoth ![]() Count Raven / Griftegard 7"split. bub ![]() |
|
Zeer waarschijnlijk een huis, een verbouwing, 11 m2 aan badkamer-interieur, 16 m2 woonkamerinterieur en nog wat andere zut. Pfffff, papierwerk ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Succes ![]() ![]() |
|
7 gaye Ikea benno cd kasten. Nog 6 in elkaar te zetten.... *koffie!!!* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Hoe had je ze daarvoor staan dan? In dozen? ![]() ![]() |
|
quote: Haha, heb er nu ook 4. 2 voor dvd, 2 voor cd. ![]() |
|
Arstidir Lifsins - Jotunheima dolgrerd Deathspell Omega - Paracletus Electric Wizard - Black masses Tauthr - Life-losing Luuk Middelaar - Passage naar Europa; Geschiedenis van een begin Carel Peeters - Genieten voor Miljoenen; Over populaire cultuur Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Fleeze vest Water ![]() |
|
de bluray van braveheart. FREEDOOMM!! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
Besteld bij Dis-order: Human Filleted - Blunt force embludgeonment Retaliation - Seven Besteld bij de Large: Kylesa - Spiral Shadow T-Shirt Vader - Litany ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Je hebt toch wel een vergunning? ![]() |
|
quote:Die van mij is blauw geloof ik. Maar ik snap die kleurtjes niet helemaal, vooral niet omdat je ze niet kunt zien. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |