|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha ja, de Catnarok. Ik ken ze alleen als Longcat en Tacgnol. |
|
Zeg het gaat wel om de *inhoud* van de koffer he! :p En t zijn dan ook geen negerhuiden... ... Het zijn negervoorhuiden Black seeds of bunny! |
|
quote: Waar heb je die gekocht? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
2CD digipack-versie. Ook nog: Nog een edit, want fuck it, deze ook maar aangeschaft: [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 09-12-2010 0:06] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Goatsnake Baal wel dat er maar weinig shirts van zijn, en zowieso niet in de echtemannenmaat XXL |
|
quote:Da's nog wel te betalen. In wit leer schijnt zoiets pas echt kostbaar te zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wederom Croissantje en koffie. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Viel idd nog mee, 130 euro Black seeds of bunny! |
|
bub |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Playboy met Birgit. Laten liggen! http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/12/tietjes_birgit_nog_steeds_niet.html Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nouja, wat die echtemannenmaat betreft ben ik het niet met je eens (omdat mijn horecagezwel voorlopig nog niet echt aangroeit volstaat maat M ), maar die cover van die "I + Dog Days" re-release is zeer geschikt voor een shirtdesign. Er is daar ook een toffe hooded sweater van gemaakt, die wil ik eigenlijk nog wel eens op de kop tikken. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Nounou, zo kan 'ie wel weer hè! |
|
CCCP - Fedeli Alla linea De onvergetelijke humor van Godfried Bomans John Timman - trip into the body Nagasaki Ondekoza - Nagasaki Ondekoza Black Flag - The Process of Weeding out Soft Machine - Softs Elo - out of the Blue IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Wist wel dat ze soms muziek maakte maar wist niet dat ze dat ook op album zo uitbrachten. En dan ook nog niet russische titels? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Misschien was de Russificatie toch zo echt niet als beweerd word. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
oorwarmers besteld May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
Een opatrui zo met die ruitjes patronen en grijs enzo, jammer genoeg staat hij me ook nog een beetje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een dekbed en een lamp voor boven de eettafel. |
|
En geen dekbedovertrek? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De lamp snap ik, maar wat doet een dekbed precies boven de eettafel? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
quote:Takelsysteem. Ik heb van mijn eettafel een convertible gemaakt zodat ik na het eten direct een tukkie kan doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |