![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, het zou wel lachen zijn als jij dik zou worden, maar dat had ik ook niet verwacht, nee. ![]() |
|
Ik heb mijn ziel teruggekocht van Satan. ![]() ![]() |
|
Nog wel ff betalen he .. ![]() |
|
Ook dat is gregeld. ![]() ![]() |
|
quote: Wat wilde OWW ervoor hebben dan? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Het meer een kwestie van wat hij er voor af wilde staan. Of eigenlijk niet wilde. Het was niet vrijwillig namelijk. Hij heeft mij onder dwang zijn ziel gegeven, welke ik nu vrijwillig aan Satan aan kan bieden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 21-11-2010 11:29] ![]() |
|
Veel te veel geld uitgegeven aan een kop echte koffie, een acceptabele whisky en een warme douche. Zometeen nog een biertje en een maaltijd die in ieder geval geen rijst bevat. Hoera, anderhalve maand weg uit het veld. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Een enkeltje Bangkok ![]() Heel veel zin in! ![]() |
|
Gaafness! Wat ging je daar ook alweer doen trouwens? ![]() |
|
Studeren, keuzeblok Human Rights and Disaster Management! Officieel van 3 januari t/m 16 april, maar m'n eerste les is pas 31 januari, en dan heb ik in Februari ook nog 2 weken vrij ![]() ![]() |
|
Extreem gaaf. Vooral dat je eerst nog een tijd "vrij" hebt om in de cultuur te duiken. ![]() ![]() |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik weet wat je denk OWWje, maar ik bedoelde het serieus. ![]() ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
R. Bainton - 1917: Ruslands revolutiejaar. Bart Funnekotter - Zij waadden zich tot hun enkels in het bloed. Ooggetuigen van de oorlog. Karel Verleyen e.a. - Kruis of Zwaard. Verhalen uit de Middeleeuwen. J.R.R. Tolkien - De Kinderen van Húrin. Boekenfestijn was weer fijn. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Het was nodig, nu kan ik weer skier naar feestjes en partijen ![]() Against God and Government ![]() |
|
Blu-ray: Dead snow Hancock Leon Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
Besteld: Aborym - Psychogrotesque Deathspell Omega - Paracletus - Cd Digipack + T Shirt Bundle Mar de Grises - Streams Inwards Drudkh - Handful of Stars En een kaartje voor Persistence Tour. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Bosque - Hoodie ![]() Atomtrakt - Nuklearchetyp I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
Nieuwe jas. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Douchegel met aardbeien geur in de body shop ![]() Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |