![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, kan hoor. Boeiender ![]() |
|
quote:Is tevens goedkoper. ![]() ![]() |
|
quote: Er mag geklust worden. Ik ga er een nieuwe badkamer en keuken in maken. Misschien post ik wel foto's in het klustopic, anders tzt als het af is. ![]() ![]() |
|
Klussen, dat riep ik ook. Totdat je met een pot bier op de bank en het allemaal wel prima vindt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ach, dit valt relatief gezien mee. Mijn vorige woning heb ik zelf alles gedaan. Nieuwe plafonds, betonvloeren, CV, water -gas en elektra, stucwerk, de hele afwerking, nieuwe keuken, badkamer, WC.. Alleen het dak heb ik laten doen. En ik heb momenteel geen eigen huis, dus amper maandlasten, dus alle tijd voor de verbouwing.. Geen deadline-stress. Het is alleen ff een heel geplan om de juiste spullen op het juiste moment te laten bezorgen. ![]() |
|
heb je een beetje ruimte om te klussen en waar je je spullen kwijt kunt? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() The Killing ofwel Forbrydelsen, werkelijk een heerschthrillerreeks ![]() ![]() ![]() Prachtalbum ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Mooi! Van haar heb ik ook een paar plaatjes. Moet ik wel relaxt zijn, anders krijg ik de zenuwen van zulke muziek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Lekker emotioneel! ![]() |
|
quote:Tja, gevoelige man hè, net als ome Dolf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ja, dat klopt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Gember is lekker, thee is lekker, maar gemberthee dus ook? ![]() |
|
Flos en een zachte tandenborstel ![]() ![]() |
|
Net twee kopjes gehad en ik vind het erg lekker. Ik denk dat het nog beter kan bij het eten. De kamillethee is ook erg lekker; meer voor 's avonds. (Het is losse thee, trouwens) ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Simon Levelt zal het vast wel hebben. ![]() |
|
Zou best kunnen. Daar ben ik eigenlijk nog nooit geweest. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Wij hadden hier laatst kamille-honing thee >> ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:Losse thee is lekker. Hier wel gewoon zakjes trouwens. En kamille is een van mijn favorieten. ![]() ![]() |
|
quote: Leuke zaak, aanrader. ![]() |
|
Zou mij ook best bevallen denk ik! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ik heb nog een blik groene thee uit Sri Lanka, van die grove blaadjes, had mijn moeder meegenomen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |