![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Agalloch - Marrow of the Spirit (spiwit zoals ze het in 'the life of brian' zouden zeggen) ![]() |
|
The National - High Violet 2disc editie In mijn ogen de mooiste plaat van 2010 ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Ja hallo, beter zeg je dat even niet! ![]() Ach, als je bedenkt dat je dat geld alleen al kwijt bent aan een treinkaartje in Engeland valt het wel mee. Alleen stom dat ze de kosten voor het online inchecken met 1 euro hebben verhoogd..ik vraag me af hoe ze dat verantwoorden. ![]() |
|
Wat achterstallig Pratchett werkjes om de collectie weer wat completer te maken, en omdat zijn boeken heerschen: - The Science of the Discworld - The Science of the Discworld II: 2 - The Science of the Discworld III: Darwins Watch - Only you can save mankind - Strata - The dark side of the sun - Good Omens - The Bromeliad: Truckers, Diggers & Wings Voor net aan 50 euries worden ze opgestuurd, erg nette prijs. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 01-12-2010 16:33] Boeiender ![]() |
|
quote:Mja, het is gewoon echt prijsschieten. Soms heb je geluk en hebben ze stoelen over. quote:Ik snap vooral niet hoe het kan dat de belastingen en heffingen zo variabel zijn. Dat varieert echt van 50 euro tot niets en er is geen touw aan vast te knopen. Als je vanuit Stansted naar Londen zelf wil kun je overigens beter de bus pakken; stuk goedkoper dan de trein. En binnen Londen zit je prima met het lage tarief dat gekoppeld is aan de Oyster. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Iron Maiden - Live after death (DVD) A touch of Frost seizoen 5 Dio - Holy diver (collector's edition) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Num Skull - Ritually abused Defaced Creation - Serenity in chaos Necrosanct - Desolate Defecation - Purity dilution Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Een Jugendstil agenda voor 2011 Puzzelboek voor in het vliegtuig volgende week Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
deze: ![]() en deze: ![]() yay ![]() ![]() |
|
![]() ivm. more cowbell! ![]() |
|
Annihilator - Annihilator Fan Box (maar waar is dan die sleutelhanger?) Ozzy Osbourne - Scream U2 - Go Home DVD En een huis! ![]() |
|
quote:Ah, gefeliciteerd. Ik ga morgen kijken naar een nieuw stulpje. Boeiender ![]() |
|
quote: Oh dat doe ik ook zeker. Enige nadeel is dat die bus er zo lang over doet, dik een uur. Maar het is het allemaal waard. <3 ![]() |
|
quote: Welkom alvast ![]() ![]() quote: Dank je ![]() Bestellinkje geplaatst bij Earache: Carcass – Swansong CD & DVD Dual Disc Carcass - Symphonies Of Sickness CD & DVD Dual Disc Exmortem - Nihilistic Contentment Usurper – Visions from the Gods Usurper – Necronemesis Usurper – Cryptobeast Decapitated shirt Evile shirt Ignominious Incarceration shirt Ignominious Incarceration vest Order of Ennead shirt Usurper shirt ![]() |
|
quote: Het is helaas maar voor anderhalve dag, om even afscheid te nemen voordat we elkaar 3 weken niet meer zien..dus ik denk niet dat we naar een concert gaan. ![]() ![]() |
|
Anderhalve dag is wel kort inderdaad. Maar aan de andere kant... daar zit minstens 1 avond in! ![]() ![]() |
|
Klopt, maar de band moet wel súpergaaf zijn om mij uit huis te krijgen. Woensdagavond 8 december, dus kom maar op! ![]() |
|
Zelf ga ik woensdag naar Disturbed in Wembley Arena, maar ik kan me voorstellen dat dat bij jou niet onder de noemer 'supergaaf' valt. ![]() Edit: sorry, ik bedoelde natuurijk 'súpergaaf' [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-12-2010 13:29] ![]() |
|
quote:Zekers! Boekje er bij, muziekje luisteren. Uitzicht over het Olympisch dorp (nou ja, in het geval van een bus richting Leyton dan). Mijn wederhelft heeft het er in ieder geval regelmatig voor over! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Warme chocolademelk na een sneeuwballengevecht ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Hehe, goed voorgesteld. ![]() quote: Is zo! Alleen op de treugweg vertrekken die bussen nooit op tijd waardoor ik al een paar keer moest haasten om mijn vlucht te halen..omdat ze het nodig vinden de vlucht naar Eindhoven zo ver mogelijk van de security-check te laten vertrekken. ![]() ![]() |
|
Alleen is City zo'n klein vliegveldje dat 'zo ver mogelijk' ook niet verder dan 100 meter is ![]() ![]() |
|
Stansted is 'iets' groter ;-) I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Cowbellen heerschen!! ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |