|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja, maar niet te dicht op de bridge want dan klinkt het veraarst... En tegen de tijd dat ik met mn vinger langs de pu ros zit ik met mn pink al OP de bridge, en dat moet niet [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 27-11-2010 19:57] Black seeds of bunny! |
|
quote:Bah Zoveelste mentalkloon. |
|
CD: Vinyl: |
|
rare grill-chips ofzo Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
net terug avondje arch enemy veel bier. shirts en kaartje German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
waar was t concert? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
HMVforum London German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote:Godogodogod, wat is dat een top album! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Mooi Ik krijg hem hopelijk aankomende week binnen, ben benieuwd [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 28-11-2010 12:08] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Koffie, een tosti en döner kebab. |
|
quote:Ik ben echt behoorlijk onder de indruk. Heeft al behoorlijk wat rondjes gedraaid. Zeker top-10 materiaal. Ik weet niet of je al bekend bent met de band, persoonlijk heb ik Stille en de dubbel LP van Blut, maar bij dit album worden echt de puntjes op die i gezet. Behoorlijk in de lij van Deathgate Arkanum. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dank U Sintergreycloak... dvd: - Land of the Dead - Jay and Silent Bob Strike Back - Dread - Dorothy - Dogma - Tokio Gore Police - Saw - Halloween II (Rob Zombie Unrated Director's Cut) - X-Files - Seizoen 1 t/m 9 cd: - Ting Tings - We Started Nothing - Veruca Salt - Volcano Girls cd1 - Avril Lavigne - Best Damn Thing! - Bloodhound Gang - Hooray For Boobies games: - Call of Duty Black Ops (pc) - Brothers in Arms - Hell's Highway (pc) - COD 4 MW (XBOX360) Leesvoer: - White Dwarf 372 - Buck Danny - Vermist - Storm - Het geheim van de Nitronstralen - Storm - De doder van Eriban - Storm - Vandaahl de verderver - Storm - De robots van Danderzei *burp* Het vruchtbare resultaat van een dagje Assen, beetje Marktplaats en eBay afstruinen en bol.com. Laat die kerst maar komen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
een sigaarrookboekleesstoel leeslamp rijstewafelgordijnen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik ken de band al een tijd, maar nog nooit iets van gekocht noch gedownload. Echter, bij een vriend enkele keren eerder werk beluisterd en toentertijd al onder de indruk Kortom, ik vond het maar eens tijd om iets aan te schaffen. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 28-11-2010 14:16] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
een hele doos vol 7'' singels van Queen t/m Pink Floyd. + nog wat 12''s van Santana, Anthrax, Otis Redding en Johnny Cash. rommelmarkten, gotta love it. |
|
Om - Pilgrimage poster Earth - Hex: Or Printing In The Infernal Method poster Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Waar hej die kocht? |
|
Hey Jenje... |
|
Hey RGB |
|
quote: Die Om poster heb ik op eBay gevonden, kostte me $ 9,95: hier Die Earth poster heb ik via een ander forum gevonden, ik was er onlangs naar op zoek en ik zag 'm stomtoevallig voorbij komen. Het zijn beide wel promo-posters die door Southern Lord destijds met enkele vinylversies van de betreffende releases werden meegestuurd, maar goed, mijn muren hebben een nieuw behangetje nodig. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ah jammer heb wel van laatste sunn O))) een vette poster .. wil wel meer SL posters |
|
+1. Heb wel 2 Sunn posters ingelijst in de kamer hangen maar de pc/muziek kamer is nog wat leeg. Je moeder. |
|
quote: offtopic: wist je al dat Tommie papa is geworden? |
|
quote:Nee, had em eergister nog gemaild, wanneer? Vandaag? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |