![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Earth Defense Force 2017 ![]() |
|
Schoenen. Vest. Shag. Broodjes. ![]() |
|
![]() Heb ik weer wat te doen in de trein Against God and Government ![]() |
|
quote: ?! Meestal is het vooral belangrijk dat de koper de financiering rondkrijgt toch? Of gaat het om de financiering van zijn volgende huis? En heeft 'ie dat als 'ovb' opgenomen in het koopcontract? ![]() |
|
Van mijn kant is de financiering geen probleem, het punt is dat de verkopers al een nieuw appartement hebben en dit huis met verlies gaan verkopen. Ik ben ook geen expert op dat gebied, maar dat is wat ik ervan begrepen heb. De boodschap was: het zal wel goed komen, maar 't heeft nog een paar weken nodig. ![]() |
|
Aha, zoiets had ik ook ja. In mijn geval kwam het erop neer dat naast de verkopers ook de bank van hen akkoord moest gaan met het verkoopbedrag, anders ging het feest niet door. Was daarom erg omslachtig met bieden enzo. Daarom maar binnen enkele dagen na het openingsbod meteen maar een eindbod neergelegd. Uiteindelijk goedgekomen ![]() ![]() |
|
Gitaar dus ^^ Black seeds of bunny! ![]() |
|
Update: FOTO'S! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Nice, ik vind die inlay op het fretboard toch wel erg vet. En hij is mat zwart? ![]() Wel even een tas of koffer bij kopen hè. ![]() ![]() |
|
Jup, matzwart ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Of over een half jaar. ![]() ![]() |
|
Neenee, had het samen besteld, maar bij de importeur vonden ze het nodig toch nog een keer te dubbel checken of de gitaar wel in de koffer past, ondanks het feit dat we hem hebben besteld met iemand van de importeur erbij... Vandaar dat ie iets later is ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Een thermosfles en vijf paar sokken. ![]() |
|
Nieuwe telefoon, hoewel ik die gratis heb gekregen omdat mn oude deaud was. in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
2e hands vinyl: Accept - Accept Accept - I'm a Rebel Motörhead - Rock 'n' Roll Michael Schenker Group - MSG II Michael Schenker Group - Assault Attack bub ![]() |
|
Een houten kat met een hele lange rechtopstaande staart. ![]() |
|
quote:Oh jee ... ![]() |
|
Ik gebruik hem op het toilet. ![]() ![]() |
|
... dicht bij de wet tisseus! PERV! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Emmer strooizout ![]() |
|
quote: Dat kun je toch gratis ophalen bij de gemeente? ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
quote: Oh ja ... Kut ... Nha ja, die paar euri .. ![]() |
|
Ach als de voorspellingen voor deze winter uitkomen heb je niet genoeg aan 1 emmer hoor ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |