![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach heb m,aar voor klein stukkie nodig ![]() En mezelf kennende vergeet ik het toch .. ![]() |
|
patatje mayo, patatje pinda, broodje bal en een kroket fuck diner bij kaarslicht ![]() |
|
Slayer - World Painted Blood Alice in Chains - Black Gives Way to Blue Massive Attack - Heligoland Samen voor 27,50 dus dat is netjes ![]() ![]() |
|
quote:In vrolijke kleurtjes? ![]() |
|
quote: bruin. Met een wit puntje aan zijn staart. ![]() ![]() |
|
quote:Ik heb hier een van de wereldwinkel staan. Volgens mij is die door een kleurenblind negertje geschilderd. Ik geef nooit meer een housewarmingfeestje, sommige vrienden van mij hebben geen smaak en komen met wanstaltige kado's op de proppen. ![]() |
|
even normaal doen tegen kleurenblinden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Aha, die van mij ziet er wel schattig uit. Gewoon gelakt hout. Beetje ouderwetsch. Was een impulsaankoop. Ik had nog geen WC-rol houder en deze zag er te lief uit om niet mee te nemen. ![]() Hmm, housewarming heb ik nog niet gehouden, hehe. Stiekem wil ik dat ook helemaal niet. ![]() |
|
quote:Ik heb ook een houten kat. ![]() ![]() |
|
quote:Gaaf, welk doel vervult die van jou? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Slechts voor decoratie. Hij ligt opgerold te slapen, niet zo'n functionele kat dus. ![]() |
|
quote: ![]() Hehe gelukkig weet ik wel wat er staat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Nice! Maareh, waarom staat je stereokast eigenlijk in inpakfolie en schilderstape? En wat doet die kitscherige elf daar bovenop links? En dat zijn toch geen miniatuurpoppetjes links boven de stereo toch? Die zijn bij mannen al gay, als vrouwen daar nou ook nog aan beginnen snap ik er helemaal niets meer van ![]() ![]() ![]() |
|
Geeft niks Valorian. Het mag dan qua compositie jouw wenkbrouwen fronzen... maar het is wel een gave gitaar en hij staat haar goed! No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote:Volgens mij word het tijd voor een vrouw Vinnie. ![]() ![]() |
|
Tjsa, het blijft inderdaad een mooie gitaar, dat siert 'r. ![]() |
|
quote: Wellicht. Of een gitaar. Of allebei. ![]() |
|
quote:Beide. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
O_O Les Fragments De La Nuit - Demain, c'était Hier 12'' [geel/blauw] Rise Above Dead - Human Disintegration 12'' The Mount Fuji Doomjazz Corporation - Doomjazz Future Corpses! 3x10''[/grijs] The Mount Fuji Doomjazz Corporation - Succubus 2x12" [/doorzichtig] [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 26-11-2010 16:34] ![]() |
|
quote: Dat is niet de stereokast maar een ingepakt schilderij dat er voor staat, de elf is geen elf, en de miniaturen zijn wel WH 40K jah ![]() Mbt de rest: thanks ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 26-11-2010 16:32] Black seeds of bunny! ![]() |
|
Kaartje voor Lowlands ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |