|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier verder. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wat een geburzum hier, ik snap het niet! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Is goed ;p Ik vind de nieuwe opzich wel lekker, duidelijk vervolg op belus dat wel. Moet alleen aan die vocals wennen. Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
quote:en wij (de liefhebbers) moeten je helpen om het wel te begrijpen? Gooi det som engang var in de speler, denk aan de tijdsgeest en geniet... wouter023 |
|
hoeveel officiële clips zijn er eigenlijk van Burzie? signature |
|
1, volgens mij. Alleen dunkelheit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik ben helemaal geen blekkie, maar zelfs ik vind Det Som Engang Var en Filosofem heerlijke platen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hoe moet ik me dan inleven in de tijdsgeest van toen ik amper bestond? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Je moet helemaal niets. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hahaha, ja dat is wat lastig. Maar inderdaad, moeten niks. Maar waar een Det som engang Var nu niet meer zo baanbrekend klinkt was dat begin jaren 90 anders. Maar hetzelfde geldt voor b.v een Deep Purple. Maar dan nog, wat je niet mooi vind vind je niet mooi. Over smaak valt niet te twisten. wouter023 |
|
quote:Oh, ok. |
|
Als ik met Belus nou echt helemaal niks kan, heeft het dan nut om Fallen te checken? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Natuurlijk wel. Er zijn mensen met een slechte smaak, en er zijn mensen met een goede smaak. Ikzelf zit er ergens tussenin. =8D Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:helemaal waar,maar het is vrij lastig om slechte smaak te veranderen. Iemand die van Jan smit houdt (imo slechte smaak) zal ik niet aan de metal(imo goede smaak) krijgen. wouter023 |
|
quote: Hij is toch weer net anders, het ligt er dus aan wát je op Belus niet goed vindt. Gewoon proberen dus. |
|
Ik vind het weer niet wat. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Wat is er mis met Jan Smit? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dit is trouwens het volledige schilderij (aangaande de cover van Fallen): Geschilderd door William Adolphe Bouguereau (wiens werk ook voor het Gorgoroth album "Ad Majorem Sathanas Gloriam" is gebruikt). Bovenstaand schilderij heeft volgens mij als titel "Prayer for the Dying". I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik vind het een erg mooie cover, in tegenstelling tot andere mensen hier volgens mij! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik ook wel hoor. |
|
Hij sluit alleen niet zo aan bij de eerdere albums. |
|
quote: Geweldig mooi schilderij ja! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Het heet: Douleur d'amour, op zijn frans en: Elegy in het engels. En ik vind het nogal truttig. |
|
quote:Ik vind de meeste mensen hier ook niet zo mooi. En ik sluit me weer eens aan bij AG. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Jawel hoor, dat was ook geripte kunst Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |