IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Burzum III Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-09-2016 17:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2016 14:51 schreef EINDBAAS het volgende:
Is die clown er nou nog niet overheen dat Hieronymus hem een pussy vond?


Andersom toch?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 30-09-2016 17:44 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2016 17:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Andersom toch?


Hieronymus wilde black metal underground houden en vond Vargje maar een aandachtshoerende sellout. Toch?


...niets is wat het lijkt...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-09-2016 17:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2016 17:44 schreef EINDBAAS het volgende:
Hieronymus wilde black metal underground houden en vond Vargje maar een aandachtshoerende sellout. Toch?


Zou kunnen, maar in dat geval heeft Varg gewoon gelijk aangezien truie underground kneuzen per definitie poesjes zijn.

Tevens heeft Mayhem best wat leuke dingen gemaakt in het verleden maar het oude Burzum werk is eindeloos veel tijdlozer en innovatiever.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 30-09-2016 18:09 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

Vargje was ook een kneus door de pers op te zoeken en smeuïge verhaaltjes te verzinnen.

Filosofem staan wel een paar geinige nummers op. Maar zijn meeste werk is bagger. Mayhem nooit echt geluisterd eigenlijk.


...niets is wat het lijkt...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-09-2016 18:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2016 18:09 schreef EINDBAAS het volgende:
Maar zijn meeste werk is bagger.



Alleen zijn post-jail platen zijn bagger, muv Umskiptar.

Maar ga anders lekker Megadeth luisteren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 30-09-2016 18:53 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2016 18:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Alleen zijn post-jail platen zijn bagger, muv Umskiptar.

Maar ga anders lekker Megadeth luisteren.


Plus Belus' doed van Belus. Enige nummer dat mij aan de oude Burzum doet denken.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-09-2016 19:52 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik word ook enorm blij van een nummer als jeg faller, qua nieuwere burzum. Wat een knaller! Kent ook een paar geweldige nummers, nieuwere burzum.

Van mayhem heb ik niets, van megadeth ook niet. Natuurlijk.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 30-09-2016 20:00 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2016 19:52 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik word ook enorm blij van een nummer als jeg faller, qua nieuwere burzum. Wat een knaller! Kent ook een paar geweldige nummers, nieuwere burzum.

Van mayhem heb ik niets, van megadeth ook niet. Natuurlijk.





Mayhem en Megadeth zijn sowieso kut. Jeg Faller is goed ja


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 30-09-2016 20:22 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ik luister de laatste tijd weer veel naar zijn ambientalbums, prettige werkjes zijn dat. Alle Burzum is goede Burzum.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-09-2016 21:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2016 20:22 schreef zodiac lung het volgende:
Ik luister de laatste tijd weer veel naar zijn ambientalbums, prettige werkjes zijn dat.

Ik kan me daar echt niet doorheen krijgen zonder me keihard te ergeren. Black metal Burzum is heel sterk, black metal Burzum met af en toe wat ambient is heel sterk, pure ambient Burzum blijft me teveel Casiogetokkel. Misschien moet ik het geen ambient noemen, dan kan het werken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-09-2016 21:08 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik kan er niets mee, ambient burzum. Sterker, ik word er nerveus van en geïrriteerd. Maar ik hou sowieso niet van dat soort muziek, dus vrij logisch dat ik dit ook niets vind.

edit: keihard ergeren, ja! Dat! Overheen gelezen.

edit2: nu ik er over nadenk, ik heb die video trouwens helemaal niet gekeken. Maak nou maar gewoon muziek, dat geneuzel.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 30-09-2016 22:27]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-10-2016 6:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2016 18:53 schreef Mythics het volgende:
Plus Belus' doed van Belus. Enige nummer dat mij aan de oude Burzum doet denken.


Godver, wat trüë!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-10-2016 6:28 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2016 17:44 schreef EINDBAAS het volgende:
Hieronymus wilde black metal underground houden en vond Vargje maar een aandachtshoerende sellout. Toch?


Lees: Euronymous kreeg zijn platen niet aan de straatsstenen verkocht.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 01-10-2016 10:24 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2016 6:27 schreef Count Usher het volgende:
Godver, wat trüë!


Is dit nu positief of sarcastisch bedoeld? Ik vind alle Burzum wel prima, maar er is duidelijk een stijlverandering merkbaar welke slechts soms weer terugkeert.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 01-10-2016 11:17 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2016 6:28 schreef Count Usher het volgende:
Lees: Euronymous kreeg zijn platen niet aan de straatsstenen verkocht.


Lees: Hij was een belabberd zakenman.

Euronymus trok al die plotselinge belangstelling van pers en vele bezoekers voor zijn Helvete shop niet. En sloot de zaak. Vargje had juist zijn vrijheid opgeofferd om al die aandacht te bewerkstelligen en de droeftoeter lijkt hier nog steeds erg verbolgen over.


...niets is wat het lijkt...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-10-2016 18:26 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2016 19:52 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik word ook enorm blij van een nummer als jeg faller, qua nieuwere burzum. Wat een knaller! Kent ook een paar geweldige nummers, nieuwere burzum.

Van mayhem heb ik niets, van megadeth ook niet. Natuurlijk.





Heel vet nummer inderdaad!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-10-2016 19:40 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Spontaan Belus weer eens aangezet. Toch wel een hele vette plaat hoor! Glemselens Elv



Northward
Usericon van Northward
Posted 02-10-2016 22:55 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Belus en Fallen zijn de beste platen van Burzum.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-10-2016 23:22 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

De beste "nieuwe", ja.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-10-2016 1:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2016 22:55 schreef Northward het volgende:
Belus en Fallen zijn de beste platen van Burzum.


Ban!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Northward
Usericon van Northward
Posted 03-10-2016 1:11 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

In het geheel vind ik dat echt.

Een Filosofem bevat natuurlijk geniale nummers als Dunkelheit en Jesu Død maar de rest is weinig soeps, met name dat saaie nummer van 25 minuten.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-10-2016 1:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vind Tomhet echt prachtig. Een van de zeer sporadische uitzonderingen waar een blackmetal act daadwerkelijk een intelligent en mooi stuk ambient weet af te leveren.

Vergelijkbaar met de oude Mortiis.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 03-10-2016 2:00]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 04-10-2016 11:19 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Varg heeft weer een rits YouTube filmpjes online gezet, erg interessant

https://www.youtube.com/user/ThuleanPerspective


Hafgufa


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-10-2016 11:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2016 11:19 schreef Ravnajuv het volgende:
Varg heeft weer een rits YouTube filmpjes online gezet, erg interessant

https://www.youtube.com/user/ThuleanPerspective


Gaat dit weer over zijn sneue levensidealen of is het echt interessant?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-10-2016 11:47 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Nope, de zoveelste herhaling van het zelfverdedigingsverhaal.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen