|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed dat je dat zegt. Zal er in een volgende review even meer rekening mee houden of dat voor iedereen duidelijk overkomt. wouter023 |
|
voor "ingewijden" is dat idd evidenter. We schatten de luistermassa misschien te hoog in :s signature |
|
Varg bevestigt het wel enigszins, ondanks de menstruerende attitude signature |
|
quote: wouter023 |
|
Nadat ik Umskiptar twee keer had beluisterd vroeg ik me inderdaad af hoe het toch kwam dat het me bekend voorkwam.Maar een hernieuwde luisterbeurt van Hliðskjálf nam mijn twijfels weg. Ben wel blij om te horen/lezen dat dit niet enkel aan mijn verwrongen gehoor lag. wouter023 |
|
Echt het hele album of meer een gitaarremix? Ik moest bijn de eerste luisterbeurt al aan zijn keyboardfrutsels denken. Eerlijk gezegd ken ik Hliðskjálf ook niet zo goed en moet ik hem al sinds het lekken van Umskiptar nog steeds weer eens opzetten. Ik heb er alleen nooit zin in. |
|
quote: |
|
Haha, nice. |
|
quote: hahaah blikspuit jij bent af, ik heb je gezien! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
pfff die nieuwe album is echt een snooze fest. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gelukkig kleed hij zich wel beter tegenwoordig |
|
http://www.ebay.com/itm/BURZUM-Filosofem-1st-Press-A5-LIMITED-Misanthropy-Records-RARE-MAYHEM-/140793623411?pt=Music_CDs&hash=item20c7f43373 Slaat dit ergens op? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee. Nee, dit slaat nergens op. |
|
Als je die echt wilt kijk dan hier : http://www.discogs.com/Burzum-Filosofem/release/1084039 wouter023 |
|
Haha. Hij gaat gewoon van 60 tot 460 euro. |
|
Ik heb hem, gekocht toen hij uitkwam. Gewoon benieuwd, wat aan het cd ruimen hiero. edit: 60 is ook al leuk. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-07-2012 23:07] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik had blijkbaar gemist dat die aap toch weer een nieuwe plaat had uitgebracht dit jaar. Ben hem nu aan het luisteren maar dit klinkt al weer een stuk beter op het eerste gehoor dan die Belus en Fallen rotzooi. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vandaar, ik vind die nieuwe niet zo, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die nieuwe is juist kak. Saai, herhaling, geen inspiratie. Die 2,5 daarvoor zijn gaaf. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Álles van Burzum is toch gewoon kut? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Absoluut [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 14-10-2012 11:07] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Nou zeg, 'My journey to the stars' is toch wel een van de meest intense BM nummers die ik me kan bedenken, als je daar niet spontaan spikebandjes van groeit en jezelf een flinke baard en corpsepaint laat aansmeren, dan heb je geen greintje metalgevoel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Het belangrijkste gedeelte van je post even bold gemaakt. Moet genoeg zijn. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Likewise. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |