|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
My Journey to the Stars vind ik wel minder. |
|
Deze ga ik ook opzoeken. |
|
Moeilijk, hehehe. Psycho pippi hoort toch liever het origineel. Ik eigenlijk ook. Maar als "muzikant" zijnde vind ik het geweldig om het met een betere geluid te kunnen horen. edit: PP zegt: Het zijn niet de feeble screams. Het zijn gewoon screams. Point taken. En waar. De originelen klinken black. Sfeer ed. Maar ik vind dit ook geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-11-2011 0:38] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Als ik ergens een grafhekel aan heb dan zijn het wel heropnames. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Grapjas. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Idem, maar ik vind het in dit geval best meevallen eigenlijk. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Helemaal mee eens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Je hebt je distro weer opgepakt zie ik? Edit: nee dus, ouwe, dooie link. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 26-11-2011 9:50] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Die heb ik al zeker twee jaar niet meer hehe Heb wel nog een hoop spul liggen wat nog te koop is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Niet naar luisteren dan. Hoef je je er ook niet druk om te maken. Probleem opgelost. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Burzum |
|
quote: Klopt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Lang niet gehoord. |
|
Ik ook niet. Die laatste twee platen zijn echt dodelijk saai. Det Som Engang Var vond ik daarentegen redelijk goed, volgens mij. Lang geleden. Korte zinnen. Die heersen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ok. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Redelijke heropnames met een dodelijk saaie zang. Fuck jou Varg [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 27-11-2011 16:52] |
|
De zang is niet meer zo over de top als vroeger ja? |
|
De zang is smerig, ik hoor zelfs twee stemmige zang op de nieuwe, heel fijn! Verder completeert FROM THE DEPTHS OF DARKNESS, de reguliere albums gewoon, perfect voor in de auto, of loei hard over een dure hifi installatie vanwege de betere/andere productie. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Hm... een betere productie klinkt mij als betere muziek in de oren. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wat is een betere productie? Zo vind ik de donkere productie van Master of Puppets van Metallica vele malen beter dan de cleane productie van And justice For all, en Hell Awaits van Slayer beter dan Reign In Blood, als ik thuis met een sigaar en een cognac op de bank zit. Echter in de auto is dat net anders om, met mijn vinger in de neus, en een red bull in de bekerhouder. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Omgekeerd zou nogal lastig zijn. Tenzij je een Red Bull in je neus kunt steken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Oww?? Hoe dan, in welke zin? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Anders om zou zijn: een vinger in de cognac, en een neus in de red bull, maar dat is nogal off topic. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |