|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
In gedachten wals ik me een slag in de rondte met een nummer als jeg faller. DUM dum dum DUM dum dum. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
toch wel lekkere cd na eerste keer luisteren... mag wat meer emotie/power in... maar ach... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Meer emotie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Je weet, thermosokken zijn verplicht bij ijskoude noorse blackmetal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: vind het behoorlijk vlak I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ben blij dat ie het niet in zijn blote reet doet ( voor het kille gevoel). wouter023 |
|
Die nieuwe man man man, dit doet niet veel onder voor het machtige Belus. Goede schijf weer dit. |
|
Nog steeds niet gehoord, maar eens downloaden. You have time. You are doing fine. |
|
Mijn eerste plaats op de komende jaarlijst staat alweer vast of er moeten hele rare dingen gebeuren. |
|
Yo, waar zijn die photo's van de opnames te checken? [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 21-04-2011 16:11] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik las dat hij de gitaren op Filosofem met een simpele hifi set heeft opgenomen (hoe?). Kan iemand dat bevestigen? Raar dat je dan bovenstaand doet en exact hetzelfde geluid weet te creëren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: "On "Filosofem" I didn't use a guitar amplifier at all, but instead used only the amplifier on my brother's stereo (that of course was not intended for that use) and some old fuzz pedals. For "singing" I used whatever microphone the sound technician handed me, or - when I recorded "Filosofem" - I asked for the worst microphone he had, and ended up using the microphone in a headset." http://www.burzum.org/eng/library/a_burzum_story06.shtml You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat wordt hier mee bedoeld? Is er een voetbalclub die een liedje van Burzum draait na een doelpunt of zo? |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=VoAcyvMxt2E one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nadat ik het album een tijdje niet had geluisterd, heb ik Fallen zojuist weer eens uit de kast geplukt. En tot mijn vreugde vind ik hem nog steeds goed. Ik was een beetje bang dat de "shine" er na een tijdje wel af zou gaan, maar dat is duidelijk niet het geval. De sfeer weet me bij de eerste noten onmiddellijk weer te grijpen. Het is en blijft een geweldig album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik luister niet zo heel veel muziek per week, naast radio op het werk en wat op de pc. Maar qua zo goed als hele albums luister ik alleen fallen zeker twee keer in de week. Sinds de release. Voor de rest geen andere plaat twee keer. Of één keer. Ik blijf zo blij worden van die plaat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hier draaien zowel Belus als Fallen nog steeds opvallend vaak rondjes (vaak op de Ipod tijdens fietsen of sporten). If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
ben ik dan de enige die vindt dat Fallen totaal niet kan tippen aan Filosofem ? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ongetwijfeld ben je niet de enige. Voor mij zijn de drie eerste nummers van Filosofem sowieso al interessanter dan Fallen in z'n geheel. Fallen is lang geen slechte plaat echter, in het begin vond ik hem zelfs beter dan Belus, maar ik merk dat ik hem amper nog luister. Belus daarentegen draai ik nog regelmatig, vooral dan voor Kaimadalthas Nedstigning en Glemselens Elv. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Ik ben nooit zo'n groots Filosofem-fan geweest. Staan een paar nummers op die goed slaapverwekkend zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 18-07-2011 12:30] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
ah vandaar ! ben namelijk wel groot fan van Filosofem I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Wanneer komt de nieuwe uit? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |