|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vind het zelf erg fijn klinken I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Die andere ambient albums zat toch wat meer variatie in, dat mis ik op de nieuwe wel. Teveel dezelfde geluiden/sfeer. |
|
Ben benieuwd, want Hlidskjalf vind ik een zeer goede plaat. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Die andere albums MEER variatie? Jezus. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Trek het van geen meter. Zoals verwacht tergend saai. |
|
Was "Belus", en dan met name de vocalen, even wennen, "Sôl austan, Mâni vestan" ligt recht in het verlengde van "Hliðskjálf". Persoonlijk vind ik'm wel fijn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Indirect van Marcel H.: http://www.nwnprod.com/forum/viewtopic.php?t=38769&sid=7d92fa63cf739cf2bfd1eab0d6b02a77 If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: ZO stupide! Om je kapot aan te ergeren zeg! |
|
Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: Wie, die Varg mongool? Indien je die bedoeld, ben ik het met je eens. Oh, en nog een stukje: http://www.growlmetalzine.com/varg-vikernes-arrested/ Boeiender |
|
Lijkt me te mooi als er niets aan de hand blijkt te zijn. :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Och, dan nog blijft het een mongool. Boeiender |
|
jij ook hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dank u. Maar geen paranoïde racist gelukkig. Boeiender |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Inderdaad De beste man heeft de hersencapaciteit van een dronken fruitvlieg. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Dat stond er ook niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Varg mag zijn wat 'ie is maar ik bedoelde toch meer het idiote gedrag van de autoriteiten om iemand gelijk te arresteren omdat zijn vrouw vermoedelijk legaal wapens koopt... by MR. N [Dit bericht is gewijzigd door IV-I-XIV-XIV op 16-07-2013 14:45] |
|
Recente foto... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Idioot inderdaad om een notoire crimineel scherp in de gaten te houden en niet het voordeel van de twijfel te gunnen |
|
quote: Nou nou, dat was 1993. Volgens mij wil ie tegenwoordig gewoon weg van alles en iedereen met vrouw en kinderen op een berg wapens zitten wachten op de Joodse invasie. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Brave huisvader inderdaad |
|
quote: Hij wou ontsnappen. Da's toch van een andere orde dan een aanslag plegen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de man ook compleet kierewiet, maar da's nog reden om 'm nu van een aanslag te beschuldigen. Hij is gewoon paranoïde. Zo zijn er wel meer hoor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |