|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Belus vind ik het meest consistente metal album van Burzum. Die pre prison albums zijn steeds 3 of 4 geweldige nummers en wat ambient gekraeel. Sterker nog het "from the debts of darkness" album is egenlijk een samenvoeging van al die demo nummers en is eigenlijk het eerste echte Burzum album. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Ja hoor, knul. Veel ambient op Burzum/Aske. Hvis Lyset Tar Oss heeft überhaupt maar vier nummers en op Det som engang var valt het ook wel mee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Burzum/aske zijn 2 samengevoegde demo's (makelijk scoren) Voor de rest zijn de pre prison albums 3 of 4 geweldige nummers en wat ambient gekraeel. Wat Varg zelf zegt over deze kwestie doet niet ter zake, want die man is net zo geloofwaardig als Holleeder en Gargamel. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Ja, letterlijk zijn de albums zo opgebouwd, ja, maar het is niet dat er óók nog veel vullertjes opstaan, clown. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Geen ambient, keyboard geneuzel. Check klaus schultze of brian eno. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
quote: Ik ging al zeggen. |
|
quote:Elfjes zijn toch sueel? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: signature |
|
Grappig plaatjes posten, mijn dochter van 10 doet dat ook, schijnt bij meisjes van die leeftijd te horen. Ik heb dagelijks een plaatje van een aap, varken of een drol met een opmerking erbij in mijn mail box, ik heb serieus gecheckt of ze hier accounts heeft aangemaakt. Bij sommige acounts moet ze dan 3 geweest zijn, wat wel bij dit nivo hoort Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: "I still like classical music and Iron Maiden too, in particlar their «Somewhere in Time» album". Vanaf hier haak ik al af en niet vanwege de taalfout. Ik snap dat soort mensen niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Inderdaad. Jakker er dan eerst een spellingschecker overheen. |
|
Hij vergeet een letter, kan gebeuren. Je kan ook een s teveel tikken, kan ook gebeuren toch. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Enkel zonder spelling check. |
|
quote:Indd. Iron Maiden, niet te doen, wat een kut band! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Z'n moppie denkt dat de Europeaan 99, 7% Neanderthaler is. Bumzur is vermoeiend. |
|
Ach, de erkende wetenschap is er ook nog niet overuit of 'de' Europeaan wel of geen Neanderthaler-DNA draagt, dus daar kan ik wel mee leven. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Wel of geen percentage bij je dragen staat niet gelijk aan 99, 7% en de hieraan verbonden ideologie. |
|
Ligt wellicht aan je definitie van 'Europeaan'. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: als dat wel zo zou zijn, dan zou er dan een terugfok programma op gezet kunnen worden (doen ze ook met de oeros bijv.) |
|
quote:Ik ben verre van bioloog. Maar ik heb wel's wat gelezen over mensen die uit kip-DNA een T-Rex willen maken. Als dat ergens opslaat, ja. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Vandaag die nieuwe eens beluisterd. Als je de twee eerdere ambient albums te pruimen vond, dan trek je deze ook wel denk ik. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |