IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Burzum III Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2013 20:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2013 15:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Anyway, ik ga het wel weer zien met de muziek. Alle opgewekte inspiratie ten spijt heb ik Burzum nooit echt gewaardeerd. Zijn 'comeback' Belus leek me even wel wat en is denk ik ook wel beter dan een redelijk deel van de copycats, maar bleek toch -voor mij- saai.


Ik vind de nummers 'Det Som En Gang Var' en 'Tomhet' van 'Hvis Lyset Tar Oss' van eenzame klasse, helaas vind ik materiaal op zijn albums enormmm wisselen. Het album 'Filosofem' is denk ik het meest consistent.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-05-2013 20:04]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-05-2013 21:36 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 8 mei 2013 20:03 schreef spectre het volgende:
Ik vind de nummers 'Det Som En Gang Var' en 'Tomhet' van 'Hvis Lyset Tar Oss' van eenzame klasse,[...] .


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 08-05-2013 22:19 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Belus vind ik het meest consistente metal album van Burzum.

Die pre prison albums zijn steeds 3 of 4 geweldige nummers en wat ambient gekraeel.

Sterker nog het "from the debts of darkness" album is egenlijk een samenvoeging van al die demo nummers en is eigenlijk het eerste echte Burzum album.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-05-2013 22:22 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ja hoor, knul.
Veel ambient op Burzum/Aske. Hvis Lyset Tar Oss heeft überhaupt maar vier nummers en op Det som engang var valt het ook wel mee.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 08-05-2013 22:34 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Burzum/aske zijn 2 samengevoegde demo's (makelijk scoren)

Voor de rest zijn de pre prison albums 3 of 4 geweldige nummers en wat ambient gekraeel.

Wat Varg zelf zegt over deze kwestie doet niet ter zake, want die man is net zo geloofwaardig als Holleeder en Gargamel.



Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-05-2013 22:54 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ja, letterlijk zijn de albums zo opgebouwd, ja, maar het is niet dat er óók nog veel vullertjes opstaan, clown.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-05-2013 12:13 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 8 mei 2013 22:34 schreef hellhun het volgende:
ambient gekraeel.



Geen ambient, keyboard geneuzel.

Check klaus schultze of brian eno.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-05-2013 12:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 09-05-2013 12:36 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-05-2013 18:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 12:13 schreef Black Jew het volgende:
Geen ambient, keyboard geneuzel.

Check klaus schultze of brian eno.

Ik ging al zeggen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 09-05-2013 18:08 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 12:18 schreef M. het volgende:

Elfjes zijn toch sueel?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2013 18:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2013 18:08 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Elfjes zijn toch sueel?




signature


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 09-05-2013 20:20 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Grappig plaatjes posten, mijn dochter van 10 doet dat ook, schijnt bij meisjes van die leeftijd te horen.

Ik heb dagelijks een plaatje van een aap, varken of een drol met een opmerking erbij in mijn mail box, ik heb serieus gecheckt of ze hier accounts heeft aangemaakt.

Bij sommige acounts moet ze dan 3 geweest zijn, wat wel bij dit nivo hoort


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-05-2013 21:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 mei 2013 14:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
http://thuleanperspective.com/2013/04/30/shadows-of-the-mind/

Uh... wat... hoe...

Ik... ik vind dat Varg toch wel wat zinnige dingen gezegd heeft en zowaar zelfkennis toont!

Wel frappant dat hij schijnbaar nihilisme niet zo ziet zitten, en black metal als een portaal naar het goede ziet. Lijkt wel Liturgy dit :v


"I still like classical music and Iron Maiden too, in particlar their «Somewhere in Time» album".

Vanaf hier haak ik al af en niet vanwege de taalfout. Ik snap dat soort mensen niet.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 09-05-2013 21:44 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Inderdaad. Jakker er dan eerst een spellingschecker overheen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2013 22:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hij vergeet een letter, kan gebeuren. Je kan ook een s teveel tikken, kan ook gebeuren toch.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 09-05-2013 22:43 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Enkel zonder spelling check.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-05-2013 9:45 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 9 mei 2013 21:40 schreef De Tegenpartij het volgende:
"I still like classical music and Iron Maiden too, in particlar their «Somewhere in Time» album".

Vanaf hier haak ik al af en niet vanwege de taalfout. Ik snap dat soort mensen niet.



Indd. Iron Maiden, niet te doen, wat een kut band!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-05-2013 10:02 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Z'n moppie denkt dat de Europeaan 99, 7% Neanderthaler is.
Bumzur is vermoeiend.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-05-2013 10:35 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ach, de erkende wetenschap is er ook nog niet overuit of 'de' Europeaan wel of geen Neanderthaler-DNA draagt, dus daar kan ik wel mee leven.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-05-2013 11:18 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Wel of geen percentage bij je dragen staat niet gelijk aan 99, 7% en de hieraan verbonden ideologie.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-05-2013 11:22 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ligt wellicht aan je definitie van 'Europeaan'.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2013 11:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2013 10:35 schreef Kvelgeest het volgende:
Ach, de erkende wetenschap is er ook nog niet overuit of 'de' Europeaan wel of geen Neanderthaler-DNA draagt, dus daar kan ik wel mee leven.


als dat wel zo zou zijn, dan zou er dan een terugfok programma op gezet kunnen worden (doen ze ook met de oeros bijv.)


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-05-2013 11:50 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 mei 2013 11:48 schreef attila_de_hun het volgende:
als dat wel zo zou zijn, dan zou er dan een terugfok programma op gezet kunnen worden (doen ze ook met de oeros bijv.)
Ik ben verre van bioloog. Maar ik heb wel's wat gelezen over mensen die uit kip-DNA een T-Rex willen maken. Als dat ergens opslaat, ja.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-05-2013 16:15 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Vandaag die nieuwe eens beluisterd. Als je de twee eerdere ambient albums te pruimen vond, dan trek je deze ook wel denk ik.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen