IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Burzum III Vorige pagina | Volgende pagina
Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 26-08-2018 10:29 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

https://www.youtube.com/watch?v=BqJK1qZZNLk

Gitaar nummer oud den ouden doosch


Hafgufa


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-01-2019 22:35 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

N.a.v. de op stapel staande docu weer eens wat Vargmans blogjes gelezen. Soms lachwekkend, soms best interessant. Zoals deze, geeft toch aardig gedetailleerd weer wat er die nacht gebeurd zou zijn:

http://www.burzum.org/eng/library/a_burzum_story02.shtml

Heb het idee dat deze versie wel aardig overeenkomt met de werkelijkheid.


... hoe de hazen lopen ...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-01-2019 9:18 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik denk dat het idd een stuk genuanceerder is dan wat steeds in de pers verschijnt.

Zijn "Paganism explained" boekjes zijn trouwens ook erg aan te raden, net als "Sorcery and Religion in Ancient Scandinavia" en "Reflections on European Mythology and Polytheism".


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-01-2019 23:02 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2019 9:18 schreef Count Usher het volgende:
Ik denk dat het idd een stuk genuanceerder is dan wat steeds in de pers verschijnt.

Zijn "Paganism explained" boekjes zijn trouwens ook erg aan te raden, net als "Sorcery and Religion in Ancient Scandinavia" en "Reflections on European Mythology and Polytheism".


Hmmjah zijn die niet doorspekt met de nodige neonazistische denkbeelden? Uit die hoek heeft ie wel de nodige aanhang iig, dat weerhoudt me er toch van om er al te veel energie in te gaan steken.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 25-01-2019 23:03]


... hoe de hazen lopen ...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-01-2019 7:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Neen, eigenlijk niet. Anno 2019 zet zich behoorlijk af tegen dat soort lui (met veel traantjes tot gevolg neem ik aan). Lijkt een echte doomsday prepper te zijn geworden die zaken als nationalisme futiel is gaan vinden. Raar mannetje dat wel. Maar zijn info over bijvoorbeeld permacultuur is super-interessant.

Zijn inzichten in heidense mythologie komen m.i. vrij dicht bij de kern. Het is geen academicus, maar net daardoor heeft hij soms een frissere kijk op die verhalen. Recente inzichten ivm (pre)Indo-Europese volkeren lijken zijn kijk vaak te bevestigen.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 26-01-2019 9:14]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-01-2019 13:45 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



Zelf nog niet gekeken, want geen zin.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-01-2019 14:57 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2019 7:39 schreef Count Usher het volgende:
Neen, eigenlijk niet. Anno 2019 zet zich behoorlijk af tegen dat soort lui (met veel traantjes tot gevolg neem ik aan). Lijkt een echte doomsday prepper te zijn geworden die zaken als nationalisme futiel is gaan vinden. Raar mannetje dat wel. Maar zijn info over bijvoorbeeld permacultuur is super-interessant.

Zijn inzichten in heidense mythologie komen m.i. vrij dicht bij de kern. Het is geen academicus, maar net daardoor heeft hij soms een frissere kijk op die verhalen. Recente inzichten ivm (pre)Indo-Europese volkeren lijken zijn kijk vaak te bevestigen.


Ik heb hem ook regelmatig de plank mis zien slaan. Waarom het volgens hem onmogelijk is dat de mensheid is ontstaan vanuit Afrika. Wij Europeanen lijken qua uiterlijk niet op de huidige Afrikanen dus daarom zou het niet kunnen. Ja dan heb je niet veel begrepen van hoe evolutie werkt.

Of waarom hij geen gitaar meer wil spelen. Metal vindt zijn oorsprong vanuit rock, rock vanuit de blues, blues is uitgevonden door negers. Daarom speelt meneer geen gitaar meer.

Zijn manier van redeneren is zo vaak krom, en als ik een boek van hem ga lezen zal ik bij alles steeds vraagtekens moeten gaan zetten, daar heb ik gewoon geen zin in.


... hoe de hazen lopen ...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-01-2019 18:30 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Toch een keer herkijken, zou ik zeggen. Je haalt dingen aan die ik toch anders heb begrepen. En hij houdt volgens mij wel een vinger aan de paleo-pols. Dat is ook gewoon verder gegaan toen je de schoolbanken verliet. Van mijn eigen opleiding blijft eigenlijk niet zo gek veel over wat betreft die materie.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-01-2019 18:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Die baard van Varg is al een permacultuur op zich.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-01-2019 19:09 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2019 18:30 schreef Count Usher het volgende:
Toch een keer herkijken, zou ik zeggen. Je haalt dingen aan die ik toch anders heb begrepen. En hij houdt volgens mij wel een vinger aan de paleo-pols. Dat is ook gewoon verder gegaan toen je de schoolbanken verliet. Van mijn eigen opleiding blijft eigenlijk niet zo gek veel over wat betreft die materie.


Dit soort materie moet je inderdaad blijven toetsen, en ideeën die afwijken van de geijkte paden sta ik zeker voor open.

Hij snijdt ook onderwerpen aan die ik boeiend vind, maar zijn conclusies en manieren van redeneren kloppen mijn inziens niet altijd. Als ik meer wil weten over paganisme, heidense mythologie of de ontstaansgeschiedenis van Europese volkeren ga ik het toch zoeken bij andere leermeesters. Ik kan hem niet zien als een objectieve, betrouwbare bron.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 26-01-2019 19:09]


... hoe de hazen lopen ...


WMP
Usericon van WMP
Posted 26-01-2019 19:13 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Afgaande op bovenstaande video ziet die dwaas nog wel overal een wereldwijd Joods complot.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-01-2019 21:47 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Nee joh hij is veranderd, schijnt tegenwoordig een heel rustig leventje te leiden als doomsday prepper en permaculturist.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-01-2019 22:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hitler was ook vegetariër.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 27-01-2019 0:29 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En vond honden leuk. En schilderen. Ja, jemig de pemig.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-01-2019 0:36 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

En het was een man. Zie je, alle mannen zijn potientiële genocidale massamoordenaars. En met een voorliefde voor een kleine snor.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-01-2019 12:43 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Oh gij WMP! Gij hoogst intelligente, gij die als enige inziet wanneer iemand zelf de drogreden inziet! En wanneer niet! Oh gij WMP die dan onmiddellijk met een koddige edoch scherpe opmerking even uw superieure observatieve cognitie laat zien! Gij WMP! Gij! Gij voor-spelfouten-naarstig-uw-berichten-aanpassende! Gij die zonder enige vooroordelen en zonder stropoppen altijd scherp edoch rechtvaardig oordeelt! Want uw wijzende vinger die graag andermans vingers aanwijst is scherp als een mes! Oh WMP! De steen waaronder u woont aanbidden wij!


When your people matter, menstrual health matters


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-01-2019 9:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Is dit het Burzum-topic of het Gristendom-topic? Moeilijk te onderscheiden...

Varg dus. Doomsday prepper, permaculturist en inderdaad nog styeeds all-round mannetje die overal joodse complotten en white genocide ziet. Desondanks veel geleerd over mythologie, moestuinen en het sleutelen aan lada's. Dat had ik ten tijde van Filosofem niet kunnen vermoeden. Het is wat.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-01-2019 11:44 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 9:29 schreef Count Usher het volgende:
inderdaad nog styeeds all-round mannetje die overal joodse complotten en white genocide ziet

eerst zei je wat anders
quote:
Op 26 januari 2019 7:39 schreef Count Usher het volgende:
Neen, eigenlijk niet. Anno 2019 zet zich behoorlijk af tegen dat soort lui (met veel traantjes tot gevolg neem ik aan). Lijkt een echte doomsday prepper te zijn geworden die zaken als nationalisme futiel is gaan vinden.


... hoe de hazen lopen ...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-01-2019 15:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 11:44 schreef faalhaas het volgende:
eerst zei je wat anders



Ik weet niet wat jij tussen de regels leest, maar ik zie het niet.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-01-2019 15:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 9:29 schreef Count Usher het volgende: en het sleutelen aan lada's.
Dus jij weet nu ook dat de laatste modellen van Lada vier pedalen hebben?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-01-2019 15:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 15:33 schreef bastianus het volgende:
Dus jij weet nu ook dat de laatste modellen van Lada vier pedalen hebben?


Die extra pedaal is om de gaskamer te bedienen, toch?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-01-2019 16:39 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 15:20 schreef Count Usher het volgende:
Ik weet niet wat jij tussen de regels leest, maar ik zie het niet.




... hoe de hazen lopen ...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-01-2019 17:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Haha, leuk enzo. Maar je ontwijkt wel het punt.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-01-2019 17:06 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Is dit het Burzum-topic of Facebook? Moeilijk te onderscheiden...


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-01-2019 17:14 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2019 17:00 schreef Count Usher het volgende:
Haha, leuk enzo. Maar je ontwijkt wel het punt.


Uh.. moet ik dit nu echt uitleggen, of probeer je gewoon Varg na te doen met je tegenstrijdige verklaringen

Eerst beweerde je dat Vargmans niks meer had met zaken als nationalisme en zich er zelfs tegen af zet.

2 dagen later beaam je (nav de video) dat ie nog steeds overal joodse complotten en white genocide ziet.





... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen