|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.facebook.com/#!/pages/Burzum/328086862325 Nieuw album is blijkbaar gelekt en op deze fb-pagina staan al wat nummers. Nee, gewoon nee Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik heb gisteren de promo ontvangen en nu twee keer of zo gehoord, vooral einde is wat langdradig. "Nee" weet ik nog niet (zie ook eerste nummer van Secrets of the Moon") maar in ieder geval minder ja inderdaad... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
De eerste 5/6 nummers zijn nog te doen door de riffs en enkele goede ideeën, maar worden verknoeid door de vocals, 2de gedeelte van de plaat is saai gepiel. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote:Met een torrentje trek je het hele album in een paar seconden binnen. Beetje matige plaat. Heel slecht is het niet, maar Fallen was stukken beter wat mij betreft. |
|
Prachtig! |
|
Ik vind de vocals erg vet. 2de gedeelte van de plaat is anders, heel erg ambient, maar dan met gitaren. Eerste indruk is dat ik erg onder de indruk ben. Veel meer kan ik er nog niet over zeggen na 1x luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-03-2012 20:57] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Elandenjacht? |
|
Tegen de verjudeo-christianisering van de samenleving, vermoed ik. |
|
Ah, zelfde motto, andere kleding dus? Vraag me af hoeveel judeo christenen hij in het bos gaat vinden. Misschien kan hij beter met zijn mooie pick-up en zijn digital camo richting verstedelijkt gebied rijden. :') [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 31-03-2012 21:49] |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Maakt niet uit. Bij geen is zijn methode uiterst effectief als afschrikmiddel. Bij 1 of meer zit hij daar niet voor niks. |
|
Die Varg, overal over nagedacht. |
|
James Brown - Sex Machine |
|
Oops, verkeerde topic. Sorry Varg! |
|
quote: En in tijd, meeste black metal gasten lopen nog met zwaarden! |
|
quote: signature |
|
quote: Het is 1 april, toch? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gast is al jaren de weg kwijt, dit zou niemand mogen verbazen, toch? Even het hoogtepuntje eruit gevist: Goede Call of the Wintermoon-vibe, dat wel! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Weeee aare the knights who sayyyy... NI! Godver, wim! Het gaat om de muziek! - Oja! Maar toch... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dit krijgt Nargaroth-achtige proporties... Wie maakt die foto's?!? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Lijkt er niet eens op. |
|
Who cares? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |