IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Burzum III Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-11-2011 22:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2011 21:39 schreef hellhun het volgende:
Wat is een betere productie?



Bij Burzum zie ik dat als geen krakende takkeherrie.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 27-11-2011 22:12 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

@ Kvelgeest, vanwege de productie, dat is net anders, nu geschikt voor in de auto, en dure hifi instalaties, ipv donkere holen, sociale huur woningen, en mensen die in 93 alleen nog een platenspeler hadden enz.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-11-2011 22:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 november 2011 22:12 schreef hellhun het volgende:
@ Kvelgeest, vanwege de productie, dat is net anders, nu geschikt voor in de auto, en dure hifi instalaties, ipv donkere holen, sociale huur woningen, en mensen die in 93 alleen nog een platenspeler hadden enz.
Dat is geen antwoord op de vraag.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-11-2011 22:15 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2011 22:14 schreef Kvelgeest het volgende:
Dat is geen antwoord op de vraag.


Ah over dit album had je het op fb.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-11-2011 22:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 november 2011 21:39 schreef hellhun het volgende:
Wat is een betere productie?




In het geval van deze burzum plaat is dat imo: de gitaren zijn veel duidelijker te horen.

Dat van hell awaits vat ik niet, dat is echt een belabberd geluid. Maar het heeft absoluut zijn charme en versterkt de nummers haast. Toch zou ik die plaat ook wel eens met een beter geluid qua gitaren willen horen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-11-2011 22:20 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

De basgitaar ook.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 27-11-2011 22:36 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

De nieuwe heeft een veeeel betere productie, dan de burzum/ aske en det som engang var opnames, en daarom ook een andere / vettere beleving dan het origineel.

Dat neemt niet weg dat het origineel authentieker/ kwaadaardiger is, en daarom hebben beide hun eigen bestaansrecht.

Is ook een beleving dat ik Hell Awaits, qua geluid veel kwaadaardiger vind dan Reign in Blood.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-11-2011 22:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Heropnames zijn kut, vooral als ze beter klinken dan het origineel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-11-2011 22:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2011 22:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Heropnames zijn kut, vooral als ze beter klinken dan het origineel.


Mooi dat ik het vaak andersom zie


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 27-11-2011 22:41 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Heropnames zijn kut, behalve als het kutter klinkt dan het origineel.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-11-2011 22:52 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

This interview was made for Terrorizer Magazine, but they censored it. They were not given the option to print only parts of the interview, so they break their contract with me. Because of this we give you the whole uncensored interview originally intended to be published in Terrorizer Magazine. Perhaps they and others like them will learn not to break their contract with me from now on. If they print the interview anyway, censored or not censored, or any pictures of me, they do it wouthout my consent. I will because of the disrespect they have shown never work with Terrorizer Magazine in the future. They harvest what they sow." (V.V.) http://www.burzum.org/eng/library/2011_interview_terrorizer.shtml


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-11-2011 23:18 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Comedy gold.

quote:


My brilliant wife has studied this subject for some time, and has found many very interesting answers. Apparently the longing is very European, and she thinks we have this longing because we were better in the past. The flawed theory of evolution tells us differently, of course, but if you look at the first art – known from the Chauvet cave in France – some 35.000 years old, it was exceptional compared to the art of f. ex. the early middle ages. The older the art we find is, the better it is.

Before Chauvet they didn't even need art, because their minds were so superior. They didn't need to record the beauty of our world; they managed to process all impressions properly just by looking at it. They could f. ex. – like a modern day autistic savant – just take a look at the sky and memorize the positions of all the stars.

We long for this time, because we still have this fantastic neanderthal DNA in us (seen today as blonde hair, blue or gray eyes and white skin), and just like you can feel phantom pains in a lost finger, we feel phantom pains in our severed minds, that were broken by the mixing of homo sapiens and homo neanderthalensis beginning perhaps some 40.000 years ago. This despair causes us to produce art and to do weird things, in an attempt to artificially create the harmony that we no longer are able to experience.

Alas! All that has been lost due to race mixing... and we keep doing it, digging our own grave in the process.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-11-2011 23:25 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Dat zeg jij alleen maar omdat jij niet van dat fantastische neanderthalerdna hebt. Met je donkere haar.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-11-2011 23:31 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

En groene ogen. Wat een drama


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-11-2011 10:02 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 november 2011 22:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Heropnames zijn kut, vooral als ze beter klinken dan het origineel.
Hoewel ze schoner en professioneler zijn, kan je je bij dit album behoorlijk afvragen of ze esthetisch beter klinken. De charme is weg.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 28-11-2011 10:10 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2011 10:02 schreef Kvelgeest het volgende:
Hoewel ze schoner en professioneler zijn, kan je je bij dit album behoorlijk afvragen of ze esthetisch beter klinken. De charme is weg.



+1


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-11-2011 10:33 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2011 10:02 schreef Kvelgeest het volgende:
Hoewel ze schoner en professioneler zijn, kan je je bij dit album behoorlijk afvragen of ze esthetisch beter klinken. De charme is weg.



De neandertaler wanhoop is weg ja, zonde.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-11-2011 20:24 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Jammer ook dat 'War' er dan weer niet opstaat. Dat nummer was al 'zwaar' en groovy; was wellicht met deze sound wel vettig geweest.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-11-2011 17:04 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Ik vind het erg vet dat ze opnieuw opgenomen zijn. Als je de duischternisch probeerd te controleren kun je anders tegen alles aan kijken en dus ook muziek.



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-12-2011 8:32 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2011 17:04 schreef Black Jew het volgende:
Ik vind het erg vet dat ze opnieuw opgenomen zijn. Als je de duischternisch probeerd te controleren kun je anders tegen alles aan kijken en dus ook muziek.




Erg. Wat is erg? Je kunt dit hoogstens overbodig vinden, maar erg?

Die joekel van een dt-fout doet mij overigens meer pijn dan die hele Burzum heropname.

Als het goed is, ligt ie vanavond op de mat bij mijn thuiskomst en ga er evenveel van genieten als van elke andere Burzum plaat.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-12-2011 9:05 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Er staat 'erg vet'.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 01-12-2011 9:06 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Erg vet overbodig.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-12-2011 9:08 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2011 9:05 schreef Gemene Lepel het volgende:
Er staat 'erg vet'.


Ik dacht al. Dooie kinderen in Afrika, da's erg. Maar een heropname.

All is well now.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 01-12-2011 9:13 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

, but... as you might know "It" is not really Swedish at all, he is a Gypsy, and they are known to not always tell the truth...

Have you heard about this famous paradox; "a Gypsy tells you that all Gypsies always lie".



If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-12-2011 9:24 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik had er nog nooit van gehoord, maar wellicht verkeer ik daar voor niet in de juiste kringen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen