IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Burzum III Vorige pagina | Volgende pagina
Mictian
Usericon van Mictian
Posted 13-12-2011 16:36 by Mictian Wijzig reactieProfiel van MictianQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2011 16:22 schreef Hexegot het volgende:
Bedoelt hij niet gewoon dat het geen serieuze satansverering was, maar meer 'image building' c.q. aandachttrekkerij?
Geen idee. Ik vond Euronymous redelijk serieus doen.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 13-12-2011 16:59 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2011 16:22 schreef Hexegot het volgende:
Bedoelt hij niet gewoon dat het geen serieuze satansverering was, maar meer 'image building' c.q. aandachttrekkerij?


Zowel Varg als Fenriz stellen dat Satan niks te doen had met de muziek maar dat het meer een concept van Euronymous was om meer aandacht te generen voor zijn winkel en de toenmalige lokale scene. Dat beiden zich nooit achter deze ideeën geschaard hebben maar daar wel voor aangezien werden. Hetzelfde zoals Fenriz later opmerkte dat Euroymous er alles aan deed om mensen te doen laten geloven dat Ohlin zelfmoord pleegde vanwege de 'teloorgang van black metal', een concept waar ze met Mayhem nog lang van geprofiteerd hebben natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 13-12-2011 17:00]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Mictian
Usericon van Mictian
Posted 13-12-2011 17:05 by Mictian Wijzig reactieProfiel van MictianQuote dit bericht

Nou ja, achteraf gezien doet het er ook niet zo gek veel meer toe. Dat hele Satan-gebeuren is een behoorlijke rol gaan spelen in de black metal. Bij de ene band halfserieus, bij de ander als gimmick en bij weer een ander bloedserieus.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 21-01-2012 10:02 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Het volgende album is alweer onderweg

Het album heet Umskiptar en komt uit in mei dit jaar.



Blóðstokkinn (1:16)
Jóln (5:51)
Alfadanz (9:22)
Hit helga Tré (6:51)
Æra (3:58)
Heiðr (3:02)
Valgaldr (8:03)
Galgviðr (7:16)
Surtr Sunnan (4:14)
Gullaldr (10:20)
Níðhöggr (5:00)


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-01-2012 10:07 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Als'ie gewoon lekker verder prutst trek ik een Burzum-album per jaar wel.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-01-2012 10:10 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Varg is lekker bezig. Ik ben benieuwd!


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 21-01-2012 11:39 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2012 10:07 schreef Kvelgeest het volgende:
Als'ie gewoon lekker verder prutst trek ik een Burzum-album per jaar wel.


Idem


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-01-2012 12:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Fallen deed me iets minder dan Belus, maar toch zeer benieuwd


Faustian Spirit of the Earth


arneriach
Usericon van arneriach
Posted 21-01-2012 13:10 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

quote:
Op 21 januari 2012 12:40 schreef cataclysm child het volgende:
Fallen deed me iets minder dan Belus, maar toch zeer benieuwd


+1!!


www.marchefunebre.be - doom death metal


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-01-2012 14:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik vond Fallen juist wat meer hebben. Die heropnames waren leuk, maar ook niet meer dan dat. Maar nu dus alweer een nieuwe. Da's zo'n beetje het tempo waaraan hij vroeger platen uitbracht. Prima als je 't mij vraagt. Zeker als de kwaliteit blijft zoals ie is.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 21-01-2012 16:11 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

ik vond Fallen ook beter. ben benieuwd laat maar komen die plaat!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-01-2012 16:40 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Tering, volgens mij loop ik al 20 albums achter ofzo.



Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 21-01-2012 16:42 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2012 16:40 schreef Vargen666 het volgende:
Tering, volgens mij loop ik al 20 albums achter ofzo.

Ik heb in elk geval vanaf Filosofem niets meer gehoord.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-01-2012 19:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2012 16:42 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Ik heb in elk geval vanaf Filosofem niets meer gehoord.


Extra scene-points for you!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 21-01-2012 21:40 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Hij heeft Filosofem zo luid afgespeeld dat hij daarna nooit meer iets heeft gehoord?

Damn, dat is de ultieme die hard daad, je doof laten spelen door je meest favoriete plaat!


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-01-2012 21:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Net als Phil Collins.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-01-2012 21:47 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Godver, ik heb gewoon Phil Collins in het Burzum-topic genoemd.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2012 21:50 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Beter, weer een nieuwe. Belus luister ik bijna nooit meer, btw. Vooral omdat ik het geluid niet zo vind. Fallen nog regelmatig, alsmede die laatste plaat.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Northward
Usericon van Northward
Posted 21-01-2012 22:01 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ben benieuwd, zal vast wel weer de moeite waard zijn.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-01-2012 22:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2012 21:40 schreef hellhun het volgende:
Hij heeft Filosofem zo luid afgespeeld dat hij daarna nooit meer iets heeft gehoord?

Damn, dat is de ultieme die hard daad, je doof laten spelen door je meest favoriete plaat!




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-01-2012 22:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Gaat die sjap nou alweer een nieuwe plaat uitbrengen? Beetje overkill wel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2012 22:18 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Als het wéér een goede plaat is, dan zie ik het probleem niet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-01-2012 22:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nou weer, Belus was een zaadplaat en Fallen was best wel ok, dat remix gedoe hoef ik niet te horen.

Maar hij kan toch niet zo gaaf meer zingen als vroeger dus wat mij betreft hoeft het sowieso niet meer zo nodig.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2012 22:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, dat kan je allemaal vinden. Ik ben het op alle punten niet met je eens, holladiejee , maar goed, dat kan je allemaal vinden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-01-2012 22:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen