|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat hij daadwerkelijk van plan is om een aanslag te plegen. Ik vermoed dat de politie ook niet zomaar zijn huis binnenvalt, die hebben ook wel wat beters te doen als er geen grond voor verdenking zou zijn. In ieder geval denk ik dat zij er meer van weten dan wij. |
|
quote: Er stond ook niet dat hij een mongool is. Dat is mijn mening. Boeiender |
|
quote:Zo genuanceerd staat het er helemaal niet, mongool. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Prutsertje kan weer niet lezen? Boeiender |
|
quote:Blijkbaar beter dan jij, mongool. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Poehé. Ga maar weer prutsmuziek luisteren, en ruk je maar weer eens af op de baard van Varg, het mag buiten vandaag!. Boeiender |
|
quote:Sterk weerwoord, klootviool, vooral van iemand die in Grindbashers zit. :') Zeker dat je geen hersentumor hebt? Zou veel verklaren. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Jij bent sterk bezig, echt. Goedzo. Braaf! Boeiender |
|
quote:"Nee jij!" If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Is dit het Peste Noire topic ofzo? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Hij wordt nu ook (nog) niet beschuldigd van het voorbereiden een aanslag, hij is enkel nog verdacht. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 16-07-2013 15:38] |
|
N. heeft een punt. Varg is een mongool. Ik kijk wel eens Doomsday Preppers op Discovery. Bijna net zulke enge idioten als Vargmans. Ja hoor... |
|
quote: Nee, maar 't is wel meteen de teneur in deze discussie en dat is nu net mijn punt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Wel of geen mongool.. die discussie? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Oh de mongloïditeit van Varg? [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 16-07-2013 16:14] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Voor sommigen stopt het inderdaad daar ja. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
edit; was al gemeld blijkbaar. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 16-07-2013 17:31] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
quote: Zeker dat je geen hersentumor hebt? Zou veel verklaren.[/quote] Ipim kom er maar in kerel.................. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Bewonderaar van Breivik. De hoernalisten zijn weer in topvorm. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Borderiner Varg heeft anders geen eenduidige mening over Breivik. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Het wordt leuk; lees hier dat hij zijn voertuigen in camouflagekleuren heeft geschilderd (de stippeltjes doen me twijfelen tussen Bassie en Adriaan en de parakleuren uit W.O. II, wat overigens bij Varg een logische combinatie is) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hij had een een stuk geschreven waarin hij gehakt maakte van Breivik hoewel ik dat artikel even niet kan vinden nu. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Borderiner?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |