|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En verder |
|
Bejaarde verdacht van platleggen internet Georgië Uitgegeven: 8 april 2011 15:36 Laatst gewijzigd: 8 april 2011 15:36 ARMAZI - De Georgische autoriteiten verdenken een 75-jarige vrouw ervan dat ze eigenhandig het hele internet in Georgië en het naastgelegen Armenië heeft platgelegd. © Chris Heijmans Dat gebeurde toen zij met een schep een kabel in de grond in tweeën spleet. De vrouw kan tot drie jaar cel krijgen. De bejaarde Hayastan Shakarian is geschrokken van de verdenkingen. ''Ik heb die kabel niet kapotgemaakt. Dat zou ik fysiek niet kunnen'', zo vertelde zij vrijdag, terwijl de tranen over haar wangen liepen. ''En ik weet niet eens wat het internet is.'' Hout sprokkelen Het incident had plaats op 28 maart, toen Shakarian naar eigen zeggen hout aan het sprokkelen was. Door de problemen met de kabel zaten duizenden mensen urenlang zonder toegang tot het wereldwijde web. Het internet in Georgië kwam in 2009 onder soortgelijke omstandigheden stil te liggen. Toen veroorzaakte een scharrelaar een kabelbreuk; hij was op zoek naar rondzwervend metaal. © ANP :'))))!!!!!!!!!! Je moeder. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Liggen die kabels daar gewoon op de grond, afgedekt met wat takjes, bladeren en geitenstront ofzo? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sowieso internet op 1 kabel laten afhangen is best bizar. Het mooie aan een goed netwerk is dat als je enkele kabels doorknipt dat er eigenlijk niet zoveel aan de hand is. Nooit alles van 1 ader af laten hangen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Hoop dat ze niet gestraft wordt...dat zou echt belachelijk zijn. ROTT AND ROLL |
|
nekschot!!! Mijn bitches hebben twee weken vertraging opgelopen signature |
|
Even na twaalf uur heeft er een schietpartij plaatsgevonden in winkelcentrum De Ridderhof in Alphen aan den Rijn. Er zijn zeven doden gevallen, onder wie de dader. |
|
Echt? |
|
Doden die opstaan, dat zou pas nieuws zijn signature |
|
quote:Alphen aan den Rijn, dat zegt hij toch. |
|
quote:Daar gebeurt nooit wat, snap dat zoiets als dit natuurlijk wel een schok is dan. ROTT AND ROLL |
|
quote:Waar dit ook gebeurt, dit is altijd een enorme schok. Dat was mijn grap dan ook niet. |
|
quote: Oh, sorry. ROTT AND ROLL |
|
quote:SQT vergeeft u uw zonde. |
|
quote:SlowlyWeRot dankt SQT voor het vergeven van zijn zonde. ROTT AND ROLL |
|
Man door het lint om blikje drinken Uitgegeven: 10 april 2011 14:39 Laatst gewijzigd: 10 april 2011 14:39 TILBURG - Een 20-jarige Tilburgse man is zaterdag volledig door het lint gegaan nadat zijn één jaar oudere zus een blikje drinken had gepakt. De man was het daar niet mee eens en vernielde huisraad, de auto van zijn moeder en zat zijn zus achterna met een ijzeren staaf. De zus wist te ontkomen en belde de politie. Die kon de heetgebakerde broer bij de buren inrekenen. De man is meegenomen naar het bureau, zo liet de politie zondag weten. © ANP Nu.nl :') droeftoeter |
|
Ja dat zeg je nu... maar wat als het jouw blikje was geweest,dat was afgepakt ? wat had jij gezegd, ik haal er nog eentje voor je ? ROTT AND ROLL |
|
Agent: "Vertel eens, mevrouw, waarom ging uw broer door het lint?" Vrouw: "Ik nam een blikje drinken." Episch. |
|
Er staat een blikje, niet zijn blikje. Verder is het gewoon triest als je ziet waardoor men tegenwoordig al door het lint gaat en dan vooral hoe. :') |
|
Gekke Hollanders ook. ROTT AND ROLL |
|
quote: Ja, hij had d'r ook een ram voor de kop kunnen geven met begeleidende tekst: Gij mot godverdomme van m'n bier afblijveh, kuthoer!!! |
|
Was er iets met een shooting in A'dam of zo hoorde ik? |
|
quote:Nee joh, nooit gebeurd!!!! ROTT AND ROLL |
|
quote: Dan was het nog triestig, maar al begrijpelijker. In ieder geval is de hele inboedel slopen en achterna zitten met een ijzeren staaf wel effectiever. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 10-04-2011 15:21] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |