IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kut-emo's die denken dat ze death metal kunnen spelen. [Deathcore deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
BVT
Usericon van BVT
Posted 10-02-2012 13:57 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Struc/tures is erg vetjes! ( vind de emo zangish zang niet zo goed.)



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-02-2012 23:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ben, die nieuwe van Beneath The Massacre (Incongruous heet 'ie) is echt mokerhard! Weet nog niet wat de replay-value is, maar op eerste luisterbeurt is hij moker.

Ga je nog naar Neurotic Deathfest btw?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-02-2012 23:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat wordt helaas een njet. Geen geld en geen tijd. Volgend jaar beter dus (ik val in herhaling ).

Die Beneath the Massacre staat hoog op het lijstje! De vorige EP was echt bazenmateriaal mét een hoge replayvalue. Daar ontbrak het die full-length uit 2008 wat aan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-02-2012 0:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Dikke classic in dit genre. Op 3:27 een knap staaltje 'effectief zijn'.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-02-2012 0:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

WOESJJJJJ


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-02-2012 0:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Go slit your fucking wrists, bitch!

Hoe kinderachtig dat ook klinkt, het wordt erg vettig gebracht. Zelfs al brult die zanger op die manier dat hij een geel bloemetje plukt, ik blijf er hard op gaan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-02-2012 0:16 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2012 0:12 schreef BenKnuckles het volgende:
Go slit your fucking wrists, bitch!

Hoe kinderachtig dat ook klinkt, het wordt erg vettig gebracht. Zelfs al brult die zanger op die manier dat hij een geel bloemetje plukt, ik blijf er hard op gaan.
BITCH!!!

Even een beste 'bitch' aller tijden topic maken of overdrijven we dan de boel? * denkt aan gezeur over het gangshouttopic*


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-02-2012 0:16 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

3:50!!!

De hele buurt op tilt GODVER!!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-02-2012 0:17 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ken wel een paar bitches nog. Parkway Drive, So Cry Me A Fucking River, Bitch!!!!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-02-2012 0:21 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

0:18



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-02-2012 0:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Te vet! Bitches!

Hier nog een:

3:00

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 17-02-2012 0:46]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-02-2012 9:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2012 0:12 schreef BenKnuckles het volgende:
Hoe kinderachtig dat ook klinkt, het wordt erg vettig gebracht. Zelfs al brult die zanger op die manier dat hij een geel bloemetje plukt, ik blijf er hard op gaan.

Nou, wat vet, een dik gepitchshifte/gecupte grunt die erg vlak klinkt.


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-02-2012 15:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En nu een slecht punt?

Een gecupte, moddervet klinkende grunt in een omslag van een matige melodieuze solo naar een brute breakdown. Het is ook echt zo'n nummer dat ik enkel beluister door de goede breaks erin.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-02-2012 16:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Check allemaal eens deze split: http://www.discogs.com/Dead-Thirteen-Down-Foundation-Dead-Thirteen-Down-Foundation/release/3259458

Dead Thirteen is volgens mij een van de eerste deathcorebands. Brute mix tussen death metal en hardcore (met dan een evenwichtige combinatie van beiden), in 1998 al.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-02-2012 16:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2012 15:28 schreef BenKnuckles het volgende:
En nu een slecht punt?

Een gecupte, moddervet klinkende grunt in een omslag van een matige melodieuze solo naar een brute breakdown. Het is ook echt zo'n nummer dat ik enkel beluister door de goede breaks erin.

Ik zei 'vlak', niet moddervet Maar goed, laten we het erop houden dat ik deze muziek gewoon niet begrijp


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-02-2012 16:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Jij hebt het meer op The Contortionist en dergelijke?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-02-2012 16:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Die kan nog wel, ja, best prima band. Al ben ik ze weer wat uit het oor verloren. Schijnbaar toch niet heel erg mijn ding.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-02-2012 16:35]


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-02-2012 10:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zo, voor de mensen die dit soort zaken wel snappen:



Vrij nieuwe band uit de omgeving hier, net EPtje uit. Wat vinden jullie ervan?


I wish I was a butterfly


BVT
Usericon van BVT
Posted 20-02-2012 11:07 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Vind het qua productie niet goed, lijkt alsof de drums langs de gitaar heen speelt. Zang mag lomper ofzo, lijkt ietwat ingehouden..



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-02-2012 11:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2012 11:07 schreef BVT het volgende:
Vind het qua productie niet goed, lijkt alsof de drums langs de gitaar heen speelt. Zang mag lomper ofzo, lijkt ietwat ingehouden..

Inderdaad, loopt wat scheef her en der. En zang mag nog wel wat bruter, maar ik vind het wel cool/eerlijk dat het niet onder drie kilometer effecten begraven is


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-02-2012 12:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2012 16:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die kan nog wel, ja, best prima band. Al ben ik ze weer wat uit het oor verloren. Schijnbaar toch niet heel erg mijn ding.


Niet doen, mokerharde band en dit jaar een nieuw album!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-02-2012 13:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2012 12:40 schreef iPim het volgende:
Niet doen, mokerharde band en dit jaar een nieuw album!

Ik hou het in de gaten Zal die vorige ook weer even terughalen.


I wish I was a butterfly


gnome
Usericon van gnome
Posted 20-02-2012 14:09 by gnome (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van gnomeQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2012 10:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat vinden jullie ervan?


Klinkt best lekker, alleen hadden de gitaren ten opzichte van de drums imho wat harder mogen staan, vooral de lead gitaar is bijna niet te horen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-02-2012 23:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2012 10:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Vrij nieuwe band uit de omgeving hier, net EPtje uit. Wat vinden jullie ervan?


Debiele clip, dat in ieder geval. Muzikaal wel degelijk, alleen vrij doorsnee. Live zal het waarschijnlijk wel knallen, getuige die break op het einde.

Oh btw: de nieuwe Veil of Maya is gelekt. Ga die plaat horen, want die is echt indrukwekkend! Doe jij dat ook maar, Assie.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-02-2012 23:05]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-02-2012 23:17 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2012 23:04 schreef BenKnuckles het volgende:


Oh btw: de nieuwe Veil of Maya is gelekt. Ga die plaat horen, want die is echt indrukwekkend! Doe jij dat ook maar, Assie.


Grrr... wilde dat net hier posten! VERDOMME!



Hakken


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen