|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de mensen zie wel zijn voor foute beatdownerige deathcore: Slam Coke. Ik trek het wel. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 07-09-2011 23:18] |
|
Wat heerst die band toch. Deathcore voor het deathcore genoemd werd (zoals Cees_Masterkiller al ongeveer zei). |
|
Ik blijf dat violent 'dancing' toch een raar fenomeen vinden. Bijna al het publiek staat achteraan in de zaal omdat een paar idioten om zich heen staan te maaien midden in de zaal. En als je al iets verder naar voren staat, moet je, in plaats van naar de band, maar blijven kijken naar die gasten of je geen knal voor je harses krijgt. A metalheart is hard to tear apart |
|
+1 signature |
|
quote: Er zijn maar weinig users die kunnen uitleggen waarom het gedaan wordt. Zelf heb ik geen idee, maar ik hou wel van de chaos die daardoor ontstaat. En het is gewoon prachtig om je in af te reageren, vermits je niet hersenloos tegen anderen gaat beuken. In ieder geval kan ik bij bands als Walls of Jericho, First Blood, Hatebreed en Crawlspace de nood niet onderdrukken om alle hoeken van de pit te zien en ondertussen met de armen en benen te gaan maaien. Epilepsie to the max. Laat de haters maar haten [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 10-09-2011 21:40] |
|
En het leuke is, is dat als je iemand vervolgens een ferme duw geeft dat ze moeilijk gaan doen. Geef mij maar wat meer menschen per m2 en meer mensen voor het podium. Hardcore dancers verneuken mijn concertexperience. Doe mij maar goede side to sides, pile-ups, en een paar flikke klappen met de armen. De benen mogen er van mij buiten gelaten worden. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-09-2011 21:49] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: He? http://www.facebook.com/event.php?eid=125745770833543 Straks gaan mensen mij nog verdenken van plagiaat... Dat nummer is trouwens een nieuwe track. Heb echt enorm veel zin in een nieuwe plaat van deze gasten. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: BenKnuckles weet waar t over gaat Brekn godverdomme!! (in t twentsch dan..) |
|
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dan Ben Knuckles hier op zou reageren Toch kan ik geen begrip voor opbrengen voor het feit dat zoveel liefhebbers achteraan in de zaal moeten staan. Geef mij maar een goeie polonaise vlak voor het podium A metalheart is hard to tear apart |
|
quote: Ik ben de happer van dienst bij zulke onderwerpen |
|
quote: Ga gerust voorin staan hoor! Hoe meer opstapjes, hoe beter Maar is het met "gewone" moshpit niet hetzelfde verhaal? Een klap in je gezicht van een HxC-dancer of omver gewalst worden door een death-metal gigant van 128 kg, allebei is in principe niet prettig. En een moshpit achter in de zaal lijkt me ook vreemd. Ik heb het wel eens geprobeerd met wat maten, maar ook dat werd ons niet in dank afgenomen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Alles wordt dan ook ontzettend nat. Al die mensen lijken net hun bier uit te steken als iemand uit de moshpit voorbijkomt |
|
Sfeerbedervers... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Btw, de nieuwe plaat van Suffokeet is gelekt. Die twee eerder geleakte tracks deden maar wat gewoontjes aan. |
|
Ah ff checken dan! Luister dit trouwens ook even: Vanaf 1:25 lekkOr en vanaf 1:50 ejaculatie! Wel op goeie luidspeakers doen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Woot woot, ze kunnen het dus nog Wel jammer dat het nummer errond iets saaier is. Check even deze breakdownmachine: |
|
RF moet eigenlijk alleen maar breakdowns spelen idd Rootless gaat wel, het is me iets te "clean", te verstaanbaar . Zal morgen nog eens een poging wagen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Zo waar... |
|
Rootless is ZO slecht, als ik zo vrij mag zijn om dat te vermelden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat is het mooie van een forum: dat mag dus! A metalheart is hard to tear apart |
|
Ben, Rose Funeral heeft lekkage! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik ga even toetasten! |
|
Pure deathmetal, maar dan met (af en toe HELE sterke) breakdowns. Ik weet 't niet, maar ik ga elke plaat weer keihard op deze band Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |