|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Iedere keer als ik de naam Liferuiner zie passeren, begin ik de druipen van enthousiasme. Wat een godenband |
|
quote: Ik vind het drie keer niks Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik heb een paar nieuwe nummers van Suicide Silence gehoord en die blazen weer de rest van het deathcore genre met gemak van tafel. |
|
Ik begin echt enorm benieuwd te worden naar die plaat. Nu we twee jaar verder zijn ben ik The Cleansing al enorm beugehoord en blijft er van No Time to Bleed niet veel meer over. Tijd voor wat nieuws dus. |
|
Inderdaad, ik heb een hekel aan het genre, maar die nieuwe SS trek ik wel. Plus guest vox van Frank Mullen (Suffocation) |
|
Haters gaan haten, maar ik begin weer erg into deze dingen te geraken: En deze ga ik ook maar hier posten, al is het geen deathcore: Daar gaat al mijn al dan niet bestaande geloofwaardigheid. |
|
En hier ga ik weer: Brute herrie met random breakdowns En om toch nog een beetje degelijker te eindigen: |
|
Bij die laatste krijg ik toch een beetje het idee dat het herrie maken alleen om het herrie maken is, de breakdowns zijn wel vet |
|
veel lekkers hier!! signature |
|
quote: Dat is het dan vaak ook wel. Maar het rost |
|
vanaf 39 secs signature |
|
hahaha, eat dadde signature |
|
... signature |
|
Resist the Thought vind ik tof klinken zo Pacifist kan ik dan weer niet zoveel mee, moet je dat soort bands nou serieus nemen? |
|
nee!! dit wel signature |
|
quote: Luister dan eens naar Misericordiam, dat is pas herrie om herrie. En HARD! Kan geen link posten, zit op m'n werk. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hmm Fit for an Autopsy ga ik ook maar eens checken ja. Nog meer tips? Mijn Deathcore-kennis gaat niet verder dan Suicide Silence en Job For a Cowboy. |
|
quote: Christus-te-paard wat een pot herrie. Hmm het heeft wel wat, maar het is niet muziek die ik thuis ff lekker op zet. Live misschien wel weer leuk om op los te gaan. |
|
quote: Despised Icon, Elysia (Masochism), Cholera en Underneath the Gun (The Awakening) zijn tips van mijn kant |
|
fokkin broetal signature |
|
Fuck Hypnos, dat is bruut! Vettige track, zo heb ik het graag! |
|
I know, foikkin vet signature |
|
Wat vindt ge van Waking the Cadaver? |
|
Wederom goed bezig Bart! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |