IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kut-emo's die denken dat ze death metal kunnen spelen. [Deathcore deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2011 0:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het is ons toch aan het lukken, hehe


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-06-2011 0:24 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2011 0:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wanneer gaan we ZM eigenlijk de waarheid vertellen en zeggen dat we dit genre eigenlijk maar kut vinden?

Het wordt eens tijd dat we openbaar naar Helloween kunnen luisteren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-06-2011 0:27 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik weet niet of ik dat durf...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2011 0:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ieder genre heeft idd zijn sterktes


WTC ga ik es checken

dit is ook niet mis






faaaaaaaaaaaaaaaaak

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-06-2011 0:31]


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2011 0:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 0:27 schreef Count Steel het volgende:
Ik weet niet of ik dat durf...



Ok, best begrijpelijk eigenlijk.

In dat geval:


Show me your best moves!


[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-06-2011 0:32]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2011 0:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

argh, wat veet




euhm... dit is er over??








die bandnaam XD



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2011 0:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 0:38 schreef Hypnos het volgende:
euhm... dit is er over??






Ik denk dat ik net... ach fuck, even een nieuw onderbroek halen.

Wat heerlijk smerig en bruut, die track


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-06-2011 0:52 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 0:31 schreef BenKnuckles het volgende:

In dat geval:


Show me your best moves!



Gast

Waarom ken ik dit nog niet!?
Ik moet nodig nieuwe shizzle opsnorren, moet alleen nog ff wat tijd zien te vinden


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2011 0:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 0:52 schreef Count Steel het volgende:
Waarom ken ik dit nog niet!?


Omdat er te veel slechte nieuwe shizzle uitkomt en je daardoor automatisch enkel de goeie dingen gaat overslaan?

Dat is bij mij vaak het geval in dit genre...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-06-2011 0:55 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 0:38 schreef Hypnos het volgende:




Fijne knor, prima triggers ook trouwens

Ben trouwens wel benieuwd hoe de sfeer in huize Hypnos is. 4 dagen lang alleen maar vunzige deathcore


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-06-2011 0:56 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 0:54 schreef BenKnuckles het volgende:
Omdat er te veel slechte nieuwe shizzle uitkomt en je daardoor automatisch enkel de goeie dingen gaat overslaan?

Dat is bij mij vaak het geval in dit genre...


True, en het genre is al zo lang dood


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2011 0:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 0:55 schreef Count Steel het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe de sfeer in huize Hypnos is. 4 dagen lang alleen maar vunzige deathcore




Ik denk dat hij z'n volgende zoon Float gaat noemen.

quote:
Op 25 juni 2011 0:56 schreef Count Steel het volgende:
True, en het genre is al zo lang dood


Ook al. De beste platen zijn uitgebracht in de periode dat de muziek wat aan het opkomen was. Vanaf dan ging het nogal de dieperik in. Met als gevolg dat je een tiental slechte albums moet horen vooraleer je nog iets leuks ontdekt

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-06-2011 0:58]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2011 0:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik hoop dat hij het syndrome van breakdown heeft, kunne we samen breakdownen


alleen de nieuwe Vader haalt het nog tegenwoordig in de wagenvan DC


signature


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-06-2011 1:03 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 0:56 schreef BenKnuckles het volgende:


Ik denk dat hij z'n volgende zoon Float gaat noemen.



Ook al. De beste platen zijn uitgebracht in de periode dat de muziek wat aan het opkomen was. Vanaf dan ging het nogal de dieperik in. Met als gevolg dat je een tiental slechte albums moet horen vooraleer je nog iets leuks ontdekt




En ja, absoluut waar. Maar in welk genre is dat niet zo? Dat het gehyped is ok, maar hoeveel slechte stofzuigerblack en zolderkamergore komt er ook wel niet uit? [/josti]



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2011 1:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Als Amon eet is het ook nogal een smosher, niet?

quote:
Op 25 juni 2011 1:03 schreef Count Steel het volgende:
En ja, absoluut waar. Maar in welk genre is dat niet zo? Dat het gehyped is ok, maar hoeveel slechte stofzuigerblack en zolderkamergore komt er ook wel niet uit? [/josti]



Dat zijn vragen die je aan Hypnos moet stellen
Maar je hebt wel gelijk, natuurlijk. In de jaren '80 was het gemakkelijk he. Toen was er nog maar één deathcoreband: Obituary.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-06-2011 1:05]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-06-2011 1:10 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 1:04 schreef BenKnuckles het volgende:
Als Amon eet is het ook nogal een smosher, niet?



Dat zijn vragen die je aan Hypnos moet stellen
Maar je hebt wel gelijk, natuurlijk. In de jaren '80 was het gemakkelijk he. Toen was er nog maar één deathcoreband: Obituary.


Kijk nou uit Ben, zometeen heb je de true deathmetalfans (weer) aan je broek hangen.

Slowly We Rot is sowieso één van mijn favorieten, maar dat was een voorwaarde bij het verkopen van mijn ziel aan den duivel.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2011 1:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 1:04 schreef BenKnuckles het volgende:
Als Amon eet is het ook nogal een smosher, niet?





amai nog nie


btw, ik neem nu en dan wel eens iets ertussenin dat niet te kinderachtig is maar wel pakt



hier krijgt Count zeker diarree van



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2011 1:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 1:10 schreef Count Steel het volgende:
Kijk nou uit Ben, zometeen heb je de true deathmetalfans (weer) aan je broek hangen.

Slowly We Rot is sowieso één van mijn favorieten, maar dat was een voorwaarde bij het verkopen van mijn ziel aan den duivel.


Oh neen, weer die death metal reuzen?

Obituary is volgens mij echt van grote invloed geweest op dit genre. Gewoon al omdat de focus veel meer op groove in plaats van snelheid begon te liggen.

Frozen In Time is ook erg sterk

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-06-2011 1:15]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-06-2011 1:16 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 1:14 schreef Hypnos het volgende:


hier krijgt Count zeker diarree van




Geen diaree, ik sterf direct.
Wat een bagger!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2011 1:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 1:04 schreef BenKnuckles het volgende:
Als Amon eet is het ook nogal een smosher, niet?



Dat zijn vragen die je aan Hypnos moet stellen
Maar je hebt wel gelijk, natuurlijk. In de jaren '80 was het gemakkelijk he. Toen was er nog maar één deathcoreband: Obituary.



zoals Djent van Meshuggah komt, komt deathcore van Decapitated (Spheres of Madness) en de Bassdrops van Suffocation (1995)


1.44 - 2.23 - 2.35 ...

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-06-2011 1:19]


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2011 1:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dying Fetus niet vergeten, die horen er zeker ook bij. Kill Your Mother, Rape Your Dog en Killing On Adrenaline zijn gewoon deathcore avant la lettre.

quote:
Op 25 juni 2011 1:18 schreef Hypnos het volgende:
Decapitated (Spheres of Madness)


Bedankt voor de reminder, die moeten dringend nog eens opgelegd worden!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-06-2011 1:25 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Roots Bloody roots van Sepultura zitten ook flinke bassdrops in.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2011 1:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

DF indeed!

en toch heb ik nog steeds een grotere boon voor dit



als het aankomt op brute kak

of dit



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-06-2011 1:28]


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2011 1:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hallo deathcore-voorvaders



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen