IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kut-emo's die denken dat ze death metal kunnen spelen. [Deathcore deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-06-2021 20:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/





[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-06-2021 21:15]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 24-06-2021 17:20 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2021 20:17 schreef Mutilator het volgende:
Verse blackened deathcore welke her & der al hoge ogen gooit:




He Mutilator deze plaat is om op te vreten


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 05-07-2021 22:33 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

ONZIN









[Dit bericht is gewijzigd door WieNietLiefIsIsStout op 05-07-2021 22:35]


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-07-2021 20:58 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Hoi!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-07-2021 21:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-08-2021 19:02 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Die gasten moeten heel snel dat keyboard op de vuilstort gooien of er de juiste dingen mee leren te doen. Zoals ze die nu inzetten doet het wat mij betreft flink afbreuk aan de riffs.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2021 22:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2021 20:34 schreef Mutilator het volgende:





hehe, net de twee waar ik tamelijk goed naar kan luisteren.


hier ben ik ook zot fan van - misschien niet echt deathcore.

gelijkaardige nummers zijn heel erg welkom.




Beestige tekst!


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-08-2021 19:58 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

De tracks die al te beluisteren zijn van de volgende Signs Of The Swarm-plaat laten duidelijk meer 'core' horen. De teksten zijn bij vlagen ook lekker bedenkelijk eendimensionaal, zoals het heurt. Ome Alex van de grootmeesters doet ook even een nummertje mee:



[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 02-08-2021 19:59]



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 15-08-2021 11:47 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De nieuwe Lorna Shore-EP is zo over de top symfonische blackened deathcore dat het gewoon weer geweldig wordt. Will Ramos laat in ieder geval horen een enorm vaardig extreem metalvocalist te zijn. De geluiden die deze gast uit zijn strot tovert, poeh. Vooral de laatste minuut van To the Hellfire slaat echt he-le-maal nergens op.





Of deze sound voor een heel album werkt, ik betwijfel het, maar deze EP is in ieder geval heel vet!

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-08-2021 11:49]



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-08-2021 12:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wat is er precies 'blackened' aan deze overgeproduceerde monstrositeit?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 15-08-2021 15:54 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 15 augustus 2021 12:52 schreef iPim het volgende:
Wat is er precies 'blackened' aan deze overgeproduceerde monstrositeit?


Nou, het is soms behoorlijk Dimmu Borgir wat er op deze EP gebeurt.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-08-2021 16:02 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2021 15:54 schreef HierIsMike het volgende:
Nou, het is soms behoorlijk Dimmu Borgir wat er op deze EP gebeurt.


Maar zijn dat niet gewoon de symfonische aspecten dan? Dat een blackmetalband symfonische elementen gebruikt zegt niet dat een andere band black metal maakt wanneer ze ook die symfomische elementen gebruiken.

Of is er echt iets unieks 'symfblack' aan Dimmu Borgir waardoor je daadwerkelijk van black metal kunt spreken? (Ik kan niks met Dimmu Borgir, dus ken er vrij weinig van.)

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-08-2021 16:03]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 15-08-2021 16:33 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 15 augustus 2021 16:02 schreef iPim het volgende:
Maar zijn dat niet gewoon de symfonische aspecten dan? Dat een blackmetalband symfonische elementen gebruikt zegt niet dat een andere band black metal maakt wanneer ze ook die symfomische elementen gebruiken.


Het gitaarwerk is ook behoorlijk geïnspireerd door blackmetal als Dimmu Borgir, veel snelle tremolostukken en weidse onheilspellende akkoorden. Ik lees het meer in commentaren op deze EP: het is bijna meer symfonische blackmetal met breakdowns dan deathcore met symfonische blackmetal-invloeden. Er zijn al meer deathcorebands die de blackmetalroute op zijn gegaan, maar dan blijft het toch een accent. Hier ligt de balans echt anders. Dat compleet over de top en eigenlijk gewoon overdreven symfonische blackmetalgeluid vind ik wel echt typerend voor Dimmu Borgir.

Zelf noemen ze trouwens Dark Funeral, Behemoth en Abigail Williams als inspiraties (en Dimmu Borgir als droomband om mee te touren). Alle drie blackmetal of blackmetal-gerelateerde bands. Vooral Abigail Williams blijkt behoorlijk zijn tijd vooruit te zijn geweest met zijn metalcore meets blackmetalgeluid op de eerste EP en het debuutalbum.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-08-2021 16:40]



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-08-2021 21:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Abigail Williams, daar zeg je wat. Heldere toelichting verder


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-08-2021 14:49 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Hoort Vulvodynia ook hier thuis? Beetje wel misschien. Hoe dan ook, nieuw nummer, met redelijk hilarische feature van Archspire Oli:




Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-10-2021 14:17 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Carnifex hoort ook wel in dit topic denk ik. Eén van de weinige bands in dit hoekje waar ik de keyboards en de black-passages niet vind irriteren:




Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-10-2021 0:00 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Drown me in blood vind ik heel vet. Een heel album luisteren verveelt wel heel snel bij Carnifex.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 30-10-2021 19:38 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De laatste Lorna Shore-EP bevat best wat lagen qua zang, maar Will Ramos laat op deze één take live-opname horen dat het nog steeds ronduit indrukwekkend klinkt met één laag en het compleet niet onderdoet voor de studioversie. Deze gast kan wel eens van de beste extreme metalvocalisten gaan worden met Travis Ryan van Cattle Decapitation. Wow!



[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 30-10-2021 19:39]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-12-2021 12:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

niet echt deathcore wellicht, maar ik like




signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-12-2021 16:02 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Worm Shepherd doet me aardig veel denken aan Lorna Shore, zo'n nummer mag ook best wat korter en puntiger, maar ik kan het toch wel hebben:




BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-12-2021 15:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zit weer wat oudere dingen te overlopen, trekt deze me recht de nostalgie in.



Bij die breakdown in 0:57 kan je me zo uit de vloer halen.

edit: die hele plaat gaat ook veel harder dan verwacht. Uit 2004, mensen! Toen bestond er nog geen deathcore!

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 23-12-2021 15:52]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 23-12-2021 21:47 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2021 15:52 schreef BenKnuckles het volgende:
Zit weer wat oudere dingen te overlopen, trekt deze me recht de nostalgie in.



Bij die breakdown in 0:57 kan je me zo uit de vloer halen.

edit: die hele plaat gaat ook veel harder dan verwacht. Uit 2004, mensen! Toen bestond er nog geen deathcore!

Het bestond wel al, alleen werd die term nog niet gebruikt. Voor zover ik iets van het genre ken was Despised Icon één van de eersten om iets in deze stijl uit te brengen dacht ik, hun Consumed By Your Poison album...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-02-2022 20:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hoge kwaliteit registratie:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-04-2022 19:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




fffff


volhouden tot na 1 minuut ... en dan doorduwen

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-04-2022 19:58]


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 04-04-2022 20:01 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Zoiets zou ik eigenlijk al lang ontgroeid moeten zijn maar ik vind het vet. Heeft een lekkere 'bounce' om met je hoofd op en neer te gaan in de auto.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 04-04-2022 20:15]



Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen