|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Slam Coke is hilarisch. 'Sniff Silence' doet het prima in de auto. Die drumcomputer https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Slam Coke. Man man, veel triester wordt het niet! |
|
Die luister ik nu, maar dat heeft toch niks met deathcore te maken? |
|
nu je het zegt. signature |
|
https://www.youtube.com/watch?v=HtKblxKQkb0&feature=youtube_gdata_player wel heul erg lekker! Vooral het eerste nummer van de ep rost zoooooooo hard.. |
|
broet signature |
|
heeft wel iets [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-04-2013 17:34] signature |
|
Die laatste band is wel cool idd, voor sommige momenten. Oude zangert van Despised Icon (Alex) brult ook nog wat lijntjes mee op een nummer. Dit doet het momenteel goed bij me: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Iemand had het over "het kindje van The Acacia Strain en The Last Ten Seconds of Life". Ik begrijp het wel, godver. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 19-04-2013 1:42] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Zo, dat doet het wel weer ouderwets goed. Heul erg vette breakdown daar zo in de tweede helft van het nummer Dat andere is stukken minder, helaas. |
|
Wat, Feign minder? Serieus? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Belgische Deathcore: Signs Of Algorithm Bandpage @ www.facebook.com/signsofalgorithm [Dit bericht is gewijzigd door venhill op 04-05-2013 15:45] |
|
|
|
Nou nou, dit is niet slecht! Tussen de breaks wordt het wel even saai. |
|
Iemand nog wat technische Deathcore zooi in de aanbieding? Iets zoals The Boy Will Drown bijvoorbeeld? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik geraak niet verder dan See You Next Tuesday, After the Burial, Veil of Maya, Rings of Saturn, Infant Annihilator, Burning the Masses, A Different Breed of Killer, Undermorphine, Within the Ruins en Beneath the Massacre. Ben je daar wat mee? |
|
quote: The Ten Last Seconds Of Life, Thy Art Is Murder, The Red Chord (puur om de discussie op te rakelen), Signal The Firing Squad. Ben heeft de rest al genoemd. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: BEGIN NIET HE! |
|
Thanks! Veil Of Maya, CUNT en Beneath the Massacre ken ik al. Ga de rest eens uitproberen Edit: Jullie zijn Ion Dissonance vergeten. Dus dan voeg ik die zelf nog even toe aan jullie lijstjes. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-06-2013 15:46] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ben ik de enige die nog even aan Through The Eyes Of The Dead dacht? Misschien The Tony Danza Tapdance Extravaganza, War From A Harlots Mouth, Psyopus? Als After The Burial mag, dan The Faceless, The Contortionist en Born Of Osiris ook! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 05-06-2013 15:51] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ja maar, dat is mathcore quote: Ja maar, dat is niet technisch genoeg. quote: Ja maar, zelfde antwoord als op Ion Dissonance. Allemaal prachtbands, is helaas wat offtipoc. quote: Jawel, true! Volgens mij hebben we de meest interessante bands al opgesomd? |
|
^ dus. Ik vind dat My Bitter End (The Renovation) ook onder technische deathcore valt. Net als Impurity of Maya, Rings Of Saturn (compleet gestoord!). EN WAAROM GEEN WITHIN THE RUINS GVD!?! Succes Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
My Bitter End natuurlijk! En Elysia, al is dat meer hectisch dan technisch. |
|
quote:Een bandnaam van 1 woord, uitzondering in dit topic. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |