|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind dit best leuk Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: In bezopen toestand nog leuker... partycore zonder teveel rotzooi erom heen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Haha dat Splattered Entrails is briljant zeg. Alleen geen deathcore. |
|
Niet echt pure deathcore en wellicht al eerder gepost: |
|
raaaaaaagh signature |
|
Attn Bokaj: DROP TIME!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Deathcore zoals het bedoelt is Por Vida |
|
quote: Por Vida |
|
Blijft een zwakke release van All Shall Perish die net door de deur kan wat mij betreft... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Is de plaat zo groot misschien? |
|
Wow. Dit genre ben ik echt zo goed als beu, maar dit klinkt wel erg lekker: Komt dan natuurlijk ook weer uit 2006, blijkbaar |
|
Hard!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Valt me wel op dat veel "deathcore" ook binnen het slamdeath straatje passen.. Annyhow, genres aanduidingen, ben een deathmetal boer, en alles wat er aanhangt goed waarderen. Whats in a name. trek enkel dat gekrijs van veel bands niet zo, de combinazi kan wel gaaf zijn. Enkel krijs is een trunoff. |
|
quote: Klopt inderdaad wel voor een aantal bands. |
|
Eentje uit de archieven: Die Like Kidd. Heeft volgens mij maar één demo uitgebracht en is toen opgeheven. Maar daar ben ik niet zeker van. Redelijk hardcore-georiënteerde deathcore met een erg slechte, maar des te betere productie. Ga zeker op de MySpace eens Torn From Inside checken, dat is met afstand mijn favoriete nummer van deze gasten. http://www.myspace.com/dielikekidd Voer voor Hypnos en Count Steel. En voor iedereen die een slecht geproduceerde plaat van Cholera of Years Spent Cold wilt horen. |
|
not bad!!! deze like ik meer signature |
|
Kwam in mijn kast deze plaat tegen. Maar weer eens opgezet. Het album is uit 2003, deze heren waren hun tijd dus vooruit A metalheart is hard to tear apart |
|
Die nieuwe EP van Annotations Of An Autopsy is om van te janken Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nog één oud de oude doos: A metalheart is hard to tear apart |
|
quote: Ik ben nog steeds aan het zoeken naar mijn uit de broek geblazen ballen na hun live-show op Ieperfest. Dat was echt fokking vet quote: Nee dude, echt nog een degelijk EP'tje. Niet echt serieus te nemen, maar best wel nog een degelijke Emmure-rip off. |
|
Dat zeg ik, een rip-off van de slechtste band ooit. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ah, juist, jij bent een Emmure-hater. Check die hap, allen! Een van de betere deathcoreplaten van de laatste tijd. En nog eens vrij origineel ook. |
|
Check dan Exponential Transcendence van ze Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |