IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kut-emo's die denken dat ze death metal kunnen spelen. [Deathcore deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-06-2011 1:38 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 1:26 schreef Hypnos het volgende:






Nu wel aan de dunne, alles zit er onder


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2011 19:03 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Ik vind dit best leuk


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-07-2011 5:55 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2011 19:03 schreef Argh het volgende:


Ik vind dit best leuk


In bezopen toestand nog leuker... partycore zonder teveel rotzooi erom heen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 03-07-2011 12:34 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Haha dat Splattered Entrails is briljant zeg. Alleen geen deathcore.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-07-2011 21:40 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Niet echt pure deathcore en wellicht al eerder gepost:






Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2011 23:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




raaaaaaagh


signature


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 10-08-2011 0:22 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Attn Bokaj: DROP TIME!!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-08-2011 11:58 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2011 21:40 schreef Tenderstrike het volgende:
Niet echt pure deathcore en wellicht al eerder gepost:








Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 11-08-2011 0:16 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht




Deathcore zoals het bedoelt is


Por Vida


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 11-08-2011 0:17 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2011 0:16 schreef pitboss het volgende:



Deathcore zoals het bedoelt is


Por Vida


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-08-2011 14:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Blijft een zwakke release van All Shall Perish die net door de deur kan wat mij betreft...


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-08-2011 16:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Is de plaat zo groot misschien?



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-08-2011 21:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wow. Dit genre ben ik echt zo goed als beu, maar dit klinkt wel erg lekker:



Komt dan natuurlijk ook weer uit 2006, blijkbaar


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-08-2011 13:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hard!!!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BVT
Usericon van BVT
Posted 12-08-2011 13:29 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Valt me wel op dat veel "deathcore" ook binnen het slamdeath straatje passen.. Annyhow, genres aanduidingen, ben een deathmetal boer, en alles wat er aanhangt goed waarderen. Whats in a name.
trek enkel dat gekrijs van veel bands niet zo, de combinazi kan wel gaaf zijn. Enkel krijs is een trunoff.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-08-2011 1:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2011 13:29 schreef BVT het volgende:
Valt me wel op dat veel "deathcore" ook binnen het slamdeath straatje passen..


Klopt inderdaad wel voor een aantal bands.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-08-2011 22:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Eentje uit de archieven: Die Like Kidd. Heeft volgens mij maar één demo uitgebracht en is toen opgeheven. Maar daar ben ik niet zeker van. Redelijk hardcore-georiënteerde deathcore met een erg slechte, maar des te betere productie.





Ga zeker op de MySpace eens Torn From Inside checken, dat is met afstand mijn favoriete nummer van deze gasten.

http://www.myspace.com/dielikekidd

Voer voor Hypnos en Count Steel. En voor iedereen die een slecht geproduceerde plaat van Cholera of Years Spent Cold wilt horen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2011 20:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

not bad!!!



deze like ik meer



signature


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 24-08-2011 14:58 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

Kwam in mijn kast deze plaat tegen. Maar weer eens opgezet. Het album is uit 2003, deze heren waren hun tijd dus vooruit



A metalheart is hard to tear apart


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-08-2011 15:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die nieuwe EP van Annotations Of An Autopsy is om van te janken


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 24-08-2011 15:16 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

Nog één oud de oude doos:



A metalheart is hard to tear apart


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-08-2011 16:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2011 14:58 schreef Cees_Masterkiller het volgende:
Kwam in mijn kast deze plaat tegen. Maar weer eens opgezet. Het album is uit 2003, deze heren waren hun tijd dus vooruit




Ik ben nog steeds aan het zoeken naar mijn uit de broek geblazen ballen na hun live-show op Ieperfest. Dat was echt fokking vet

quote:
Op 24 augustus 2011 15:01 schreef iPim het volgende:
Die nieuwe EP van Annotations Of An Autopsy is om van te janken


Nee dude, echt nog een degelijk EP'tje. Niet echt serieus te nemen, maar best wel nog een degelijke Emmure-rip off.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-08-2011 16:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat zeg ik, een rip-off van de slechtste band ooit.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-08-2011 17:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ah, juist, jij bent een Emmure-hater.


Check die hap, allen! Een van de betere deathcoreplaten van de laatste tijd. En nog eens vrij origineel ook.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-08-2011 17:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Check dan Exponential Transcendence van ze


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen