IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kut-emo's die denken dat ze death metal kunnen spelen. [Deathcore deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-08-2011 18:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die plaat heeft intussen al een grijze kleur, knahmsayin'?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-08-2011 18:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

I think I get whachasayiin''


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-08-2011 18:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Aegaeon is een van de weinige deathcorebands die niet teleurstellen na hun eerste EP.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-08-2011 18:49]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-08-2011 18:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat zal ik 'ns ff gaan onderzoeken dan. En maak je btw niet een heel erge overdrijving? Binnen het deathcore-genre zou de statement nog enigzins een klein beetje relevant kunnen zijn, maar voor alle andere genres ben ik het niet met je eens.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-08-2011 18:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat zeg ik toch?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-08-2011 18:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hojasorryhoor


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-08-2011 0:05 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

En, Pim?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 0:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Every Time I Die is een té erge bazenband om de nieuwe Aegeoeaoeaoeoeaaon te checken.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-08-2011 0:07 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik doe alsof ik dat niet gelezen heb...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2011 0:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ban voor Pim

Btw Staal, ga eens dat Crawlspace van op de vorige pagina checken. Volgens mij ga jij dat nog trekken


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-08-2011 0:10 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 0:08 schreef BenKnuckles het volgende:
Ban voor Pim

Btw Staal, ga eens dat Crawlspace van op de vorige pagina checken. Volgens mij ga jij dat nog trekken


Die laatste break!!! *nieuwesalontafeldoormidden*

Zo es opsnorren!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 0:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

ETID > Stray From The Path, toch Ben?



Als harde stront door een trechter.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2011 11:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 0:10 schreef Count Steel het volgende:
*nieuwesalontafeldoormidden*




quote:
Op 25 augustus 2011 0:18 schreef iPim het volgende:
ETID > Stray From The Path, toch Ben?




quote:



Als harde stront door een trechter.


I Declare War is met momenten erg vet, maar ik moet er blijkbaar voor in de mood zijn. Die laatste plaat was trouwens echt een dikke tegenvaller. Rotslechte productie, terwijl de songs toch niet zo slecht zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-08-2011 11:28]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 13:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die Aegaeon is wel leuk, en ik begrijp wat er origineel aan is, maar val jij niet in slaap van al die symfonische meuk tussen elk nummer?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2011 13:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het geeft vreemd genoeg een goeie sfeer mee. En normaal gezien ben ik niet voor die symfonische dingen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 14:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Het voelde zelfs een beetje Born Of Osiris.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2011 15:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Maar dan beter.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 15:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

No fucking way.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-09-2011 22:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Vanaf 1:50 toch wel hét deathcore-moment aller tijden. Pure agressie, groove en een gigantische ontlading. Kippenvel!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-09-2011 23:30 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hehe vetjes hoor! Deze band is jouw überfavoriet toch?

Binnenkort komt een plaat uit van gasten die ik ken, Eye of the Hurricane. Hele jonge gastjes, technisch zeer begaafd en alles wat lompe deathcore moet hebben: Dissonantie, pig-squeels, putgrunt, screams, gangvocals en breakdowns.
Wat kan het toch simpel zijn...

Als er wat uit komt hoor je me Ben, hier kan je ZEKER wat mee!!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-09-2011 23:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2011 23:30 schreef Count Steel het volgende:
Hehe vetjes hoor! Deze band is jouw überfavoriet toch?


In deathcore Underneath the Gun op een goeie tweede plaats.

quote:
Binnenkort komt een plaat uit van gasten die ik ken, Eye of the Hurricane. Hele jonge gastjes, technisch zeer begaafd en alles wat lompe deathcore moet hebben: Dissonantie, pig-squeels, putgrunt, screams, gangvocals en breakdowns.
Wat kan het toch simpel zijn...

Als er wat uit komt hoor je me Ben, hier kan je ZEKER wat mee!!


Zeker doen man, ik ben nu al siked!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-09-2011 0:02 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-09-2011 0:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Is het deze band toevallig?
http://www.myspace.com/eyesofthehurricane

Edit: en hebben ze een EP die Reasons noemt?

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 05-09-2011 0:05]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-09-2011 0:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wat vindt men hier van de nieuwe Suicide Silence?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-09-2011 0:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Toen ik hem enkele maanden geleden voor het eerst hoorde, vond ik hem enorm saai. Toen ik het daarstraks echter oplegde beviel het mij wel. Nog een paar keer draaien dus.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen