IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kut-emo's die denken dat ze death metal kunnen spelen. [Deathcore deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-09-2015 22:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Besproken op de frontpage (spamklik), zeer matig spul. Wel hard, maar dat is ook alles. Jammer.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-09-2015 22:45 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Excuus, die had ik nog niet gezien. We zijn het in ieder geval eens over de Oceano- en Emmure-referentie. Ik vind het een best prima album, een soort guilty pleasure a la Emmure.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-09-2015 22:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Geen excuses nodig, hoor Hehe, je hebt zeker wel gelijk. Alleen heb ik al te veel dergelijke guilty pleasures, merk ik... Het mist echt sterke nummers, normaal gezien hebben dergelijke bands dat wel nog.

Ben alleen benieuwd wat de meest recente deathcore-cd is die ik echt heel goed vond. Kan wel zijn dat die al redelijk oud is.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-09-2015 23:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Attila - About That Life, dus. Over een guilty pleasure gesproken Die zanger is een droeftoeter, maar de muziek is heerlijk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-09-2015 23:03 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Oceano heeft een redelijk album afgeleverd en King Parrot neigt af en toe wat naar de deathcore, maar verder is het armoe troef inderdaad.

Misschien dat Black Tongue daarom ook wel lekker valt, bij gebrek aan beter in het toch redelijk uitgekauwde genre.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-09-2015 23:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ah, dank voor de herinnering aan die laatste Oceano. Alles na Depths was bedroevend, maar bij die band wil ik het wel blijven proberen. King Parrot ken ik niet, ook eens opzoeken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-09-2015 23:09 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Zooooooo, ik had Attila altijd semi-bewust ontweken, maar ik weet nu waarom. Even de clip erbij:




Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-09-2015 23:12 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Dan ook gelijk maar King Parrot erbij slingeren, ook al zit dat wat meer in de grind/thrash-hoek:




BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-11-2015 22:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Deze jongens zijn ook weer terug sinds dit jaar. Godver, gooien ze er ineens zo'n 2008-breakdown door. Hardedeathmoshcore



Vanaf 1:28. Alles kapot.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 03-11-2015 22:53]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-11-2015 22:57 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Lijkt me live wel lekker.

Dankzij dit topic zit ik direct dus weer met gepaste gĂȘne wat Attila te luisteren op mijn hotelkamer. Lekker volwassen.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-11-2015 23:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Great minds... Net even te hard zitten genieten van Belligerent. En Soda In The Water Cup.

Nu zijn alle registers (en ehd) hier open. Nog een oudje. Wat een tijden



Check die aanloop vanaf 3:20, om rond 3:48 he-le-maal los te gaan. Met die kinderlijke lyrics.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-11-2015 23:20 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2015 23:17 schreef BenKnuckles het volgende:
Met die kinderlijke lyrics.


Dat maakt Attila ook zo lekker. Morgen op de MP3-stick in de huurauto maar eens 'Payback' opzetten en dan verstaanbaar de tekst woord voor woord meezingen. Leuk voor de collegae m/v.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-11-2015 0:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2015 22:53 schreef BenKnuckles het volgende:
Deze jongens zijn ook weer terug sinds dit jaar. Godver, gooien ze er ineens zo'n 2008-breakdown door. Hardedeathmoshcore



Vanaf 1:28. Alles kapot.


7 maanden online en minder dan 200 views :')


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-11-2015 0:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De scien leeft niet meer.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-11-2015 10:54 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht




2:22, als we het toch over 2008 breakdowns gaan hebben (al is deze uit 2010 hihi).


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-11-2015 11:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Vind dat geen topband, maar die breakdown schreeuwt 'livemeemaken'


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-11-2015 19:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2016 19:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




herkenbaar


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-08-2016 19:37 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Gojira wil zijn riffs terug.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2016 20:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Dan moet je hun NIN cover es horen ...



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-08-2016 20:31]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2016 20:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

of dit




signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2016 20:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en ...



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-08-2016 23:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat valt niet mee... TAC wordt te oud en sinds The Dead Walk is het bijzonder hard bergaf gegaan. Die cover trek ik ook niet en de laatste twee platen waren snoozefest.

Fit For An Autopsy geraakt ook niet meer weg met dat zingen. Niet meer doen. En alles weer zo overgeproduceerd. Huilen.



Heerlijk, nog eens nieuwe-deathcore-bashen. Voel me weer helemaal 2012.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-08-2016 23:22 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Gewoon naar de nieuwe Despised Icon luisteren!




BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-08-2016 23:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat klinkt inderdaad weer ouderwets lekker! Netjes. Dringend die nieuwe plaat beluisteren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen